God morgon
I från mörka Viskafors!
Nu känns det att hösten är här..kallt å blåsigt. Regnet öser ner och det finns nästan inga blad på mina träd..hela marken är täckt at alla höstens färger.
Igår fick jag klart allt med Nordic Winner show -08 så nu kan jag slappna av..vi kom med
Inga bad inga storstäd, ingen tvätt.. så en långpromenad är helt klart preoritering ett
Sedan blir det soffan å en bra bok å en brasa… å alla mina katter som vill vara med att mysa.
Detta är livet det

Ha en trevlig dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från Trelleborg!
Här hos oss är det en underbar morgon 10 grader, vindstilla och uppehåll. Det kommer säkert att bli en skön dag.
Jag har precis legat i influensa, tappade bl.a. rösten och började jobba igår. Det är underbart att komma tillbaka till "sina barn" på dagis, de blir så glada.
Ha en trevlig torsdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från Kungsbacka
Här ser väl ut som i Viskafors med Höstens alla färger, en härlig tid med alla Höstens färger
Inga planer för dagen alls här, men funderar på åka upp till Tjörn där Häromi ligger som har massa katt/hundprylar, skulle behöva köpa in en del schampoo mm
Igår va vi o kikade på Byggmax som öppnat i Kungsbacka, va billigt det är i jämförelse med andra Träaffärer, vi ska ju bygga in en altan, så ska räkna lite vad som behövs
Hoppas alla får en bra dag!
/ Carina
God Morgon från Brännarp!
Här är det mulet men uppehåll, vilket är bra för jag ska fota småbarn idag. Det är verkligen vackert nu med alla höstens färger i skog och mark. Hösten är min favvo-årstid
.
Maskot håller just nu på att jaga runt stackars Diesel i huset, dom låter som en flock gnuer på flykt när dom springer runt här.
Usch, nästa tisdag ska den lilla Disslaren (Diesel) sövas och ta tandsten. Hönsmatte tycker inte om att lämna ifrån sig sin lilla tjej.
Ha en skön torsdag allihopa!
/Anne
God eftermiddag alla
här i Trollhättan har det varit en strålande dag…altandörren står på vid gavel o alla katter är ute.
Själv har jag varit ute o letat födelsedagspresenter åt ett barnbarn…sen så brukar mormor (jag) o morfar köpa till alla barnbarn på kalaset så ingen ska bli ledsen…så det blev några stycken.
Kalaset är på lördag.
Annars så är det mest preparering mm inför uställningen nästa helg.
Förutom allt detta jobb innan, så ska det bli såå kul.
Vi kommer att ligga på hotell Fregatten i Varberg o gotta oss…jag o Anna. Det är lika mysigt som själva utställningen. Fregattens kvällsbuffe går inte av för hackor. Mums
Ha en fortsatt bra dag alla.
#4 jag är såååå avensjuk

#4 Annki jag håller med dig om Fregatten. De gånger som vi har bott där så har de haft kanon mat på kvällen. Och man kan äta hur mycket man vill. Lycka till med dina katter på utställningen och ät lite för mig med……
Mvh
Yvonné
#5#6…ska jag göra
vi kanske "knycker" med lite i en servett o äter lite på rummet oxå
speciellt vitmögelost..mums
Bläää Annki…vitmögel ost.. gillar jag inte… du får ta lite i en servett å stoppa ner till mig i väskan… tills nästa gång vi sens… men då kanske det blit grönmögel istället hehehe