Veckans Ros!
Jag vill ge veckans vackraste ros till Tessan, Persian Dream´s, för att du är den finaste vännen jag har!
Du finns där i "alla väder" & har en förmåga att alltid få mig på fötter igen! Tack för att du finns & för allt du ger…
Du är absolut världsbäst när det gäller "styling" av missarna & du har alltid en hjälpande hand över, inte bara till mig utan till alla som behöver stöd!
Ett hjärta av guld det har du!
Massor av kramar!
Harlibrie´s Tina med fam

En vacker röd ros till Monica75 för att du alltid är så glad & go!
Tack för hjälpen med maten…
…du fixade stekningen galant!
Kram!
Tina

De vackraste rosor i en stor bukett vill jag ge Gunnil, Alsace Future´s! Tack för all hjälp & för att du är den du är!
Jag är så otroligt glad & tacksam för att jag har dig som vän & stöd här i livet!
Kramar!
Tina

Ohhh nu blir ju jag helt rörd,,,gud va go du är. Klart jag alltid hjälper dig, för du gör alltid precis samma sak för mig. Riktiga vänner har man alltid närmast sitt hjärta, och där finns du. Så du ska oxå ha en stor bukett med rosor. All lycka i helgen, håller alla tummar jag kan. Tack för att du/ni (familjen) finns med i mitt liv.
Tusen kramar
//Tessan

Mysig tråd hänger på veckans ros till Marita och Annkis som alltid har goa ord i inläggen. Och en bukett rosor till alla riktiga äkta vänner som vet vad vänskap är
Bullens sakliga ärlighet ska också ha en ros
Hoppas det är ok Tina att jag hänger på

#4 det är helt Ok att "hänga på" *ler* d e ju lixom det som är lite meningen åxå
Kramar till Er alla!
Tina

Inte veckans utan årets stora bukett med vackra rosor, vill jag ge Anki för att hon är den hon är och för att hon gav mig den möjligheten att ha Björne härhemma hos mig.
Vill även passa på att ge Lena på Bina´s ett fång vackra blommor för att hon är den hon är och finns där hela tiden
Sedan vill även jag ge Tessan en bukett väldoftande blommor

#6 tusen tack,,,,jag ger dig en bukett rosor oxå såklart.
Kram

Jag blir rörd av din ord Tina, du ska själv ha en lika vacker bukett med rosor, tack för att du finns i mitt liv som en riktig vän. Du e helt underbar!
kramar gunnil

Jag vill naturligtvis ge en stor bukett rosor till min underbara vän Monica75 oxå. Tack för att du är en sån underbar vän,,och jag bara älskar din humor *asg*, lär skriva en bok om alla dina roliga utlägg o komentarer. Stockholmsresan i onsdags är ju bara en grej jag sent lär glömma,,,,,man ska vara rädd om sina däck på bilen ha ha ha. Ser fram emot en trevlig kväll med dig.
Puss på dig gumman.
Oj..här var det ju kul att komma in o läsa:)
tack Manbukten o Deroba
många är värda rosor…så jag nämner ingen:):)
tänk om man glömmer någon:)
hmmm såg precis att det stod en ruta med visa bild direkt i inlägget..
det har jag inte sett förut
måste testa det:):)
sorry om jag kapar tråden lite
men jag tar en snygg bild som passar bra
superbra…då behöver man ju inte lägga in dem manuellt längre
tar en till då:)

Alla är värda dagens ros här tror jag,jag vill ge Lotta Simzonites för allt hon hjälper mig med och han hon månar så om alla djur.Till Carina Kittentott för all hjälp jag får och för hon är så gullig,till Marita som jag inte känner men så duktig med sina katter till Anki som alltid är så glad och possetiv och sen får jag väl en själv.Rosor till Fia som jag hämtat hem idag.Lena
Hälsningar LENA
Tack
Här får ni alla en kram från mig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#13..när man lägger in en bild
den rutan där man bifogar en bild
så står det "visa bild direkt i inlägget"..wow vad bra

#14 Tack Lena! Vänner är någon man kan prata med, en som ställer upp för trösta och som finns där då det behövs, en som håller vad man lovar, och som aldrig sviker. Du är en vän, och jag vill alltid finnas då du behöver mig. Massa kramar! 
Det finns fler som betyder väldigt mkt för mig härinne
/ Carina
#14 Tusen tacl Lena! Det är roligt att kunna hjälpa när man kan det. Du har varit ett stort stöd för mig också i svåra stunder.
Kram Lotta
/Lotta