Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 849 ggr
simzonites
0

Östkattens utställning

i Norrköping den 4-5 oktober, någon som ska dit? Vi ställer båda dagarna eftersom det är en 2-certs utställning.

/Lotta

SamanthaJones
0

Jag ska dit, båda dagarna :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

yadhayezibas
0

Jag ska oxå dit båda dagarna. Glad

SamanthaJones
0

Nu är det nära :) några mer som kommer?

Vänligen

Sofia

MonicaLagerquist
0

Jag kommer och ska för första gången ställa min La Perm.Men vi ställer bara på söndagen.Krasivi ställer sin GrisAlise.

Stolt ägare till tre La permer

Marita-L
0

Lycka tillCool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

Nu är alla badade och allt packat… bara att sova nu ca 5 timmar innan det är dags att gå upp igen. Glad

Håll tummar o tår för oss i helgen!

Balasores
0

Lycka till alla som ska ställa ut i helgen

// Christina

SamanthaJones
0

Nu är första dagen avklarad:) Super kul var och och Sture var jätte duktig på sin första utställning, trots att jag var lite smått förvirrad :)

Vänligen

Sofia

yadhayezibas
0

Ja puh! Nu är man trött…

Jag är oxå nöjd med dagen. Trots att varmvattnet försvann igår kväll när vi precis satt en katt i groomers goop och fick värma vatten på spisen för att kunna skölja ur och bada kattstackarn. Sen när jag precis fönat klart sista katten jag då pajjar min fön! Tur det är garanti på den.

En NOM på min bruntabby vita junior hane och ett cac på min vuxna blåsköldpadd o vita hona och ex1 på "lilla" Sture. Alla 3 skötte sig jättebra och fick toppen bedömningar. Speciellt superkul att det gick så bra för mina egenuppfödda pojkar!

#8 Lycka till med badet nu ikväll så ses vi imorn! Glad Om det blir kris ringer jag o kommer och lånar din fön. Glad