Långnäst exotichona till salu
Nu är Engla 4 mån till salu till rätt sällskapshem.
Engla är lite långnäst men vad gör det då man är världens goaste katt :-)
Dom här sällisarna ligger en alltid varmt om hjärtat :-)
Är du ute efter en sällis eller vet du någon som längtar efter en social,trevlig,kanske lite väl spinnande kattunge,*ler* så får ni gärna höra av er till mig.
Fler bilder får ni om ni mailar mig.
Engla är blåsköldpadd/vit exotic om det inte framgår av bilderna *asg*
och så här ser hon ut på magen :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Åh så söt hon är
o VILKEN ögonfärg

Tack Annki,
Jaaa ögonfärgen är det absolut inget fel på,hon är efter min vita USA import och Bella och båda två har mycket bra ögonfärg……synd bara på näsan :-( men den kanske drar upp sig något med tiden.
Kram
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Gud vilken vacker tjej!
Jag älskar dessa långnosar
Och de brukar ge fina småttingar om man låter dem gå i detta, min gav så fina småttingar, hon fick en enda långnäst genom åren.
Så de kan bli annat än en sällskap också, hon har ju så mkt fint, och lagom långnäst är hon, på ett vackert sätt
/ Carina

#3 tack Carina för dina rara ord om Engla :-)
Hon är så härlig i temperamentet så det gör iofs inget om hon har lite näsa :-)
Det är sant som du säger,med rätt hane så skulle hon säkert få söta bebbar om nån skulle vilja ha henne till avel.
Kram o ha det bäst
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Så söt hon är Engla och vilken ögonfärg hon har. Hoppas du hittar ett bra hem til henne // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Supersöt lilla engla
Kram Britt-Marie
Åh, vad fin :)

Hon är helt underbar, sååååå gudomligt söt! En av de sötaste exotics jag sett NÅGONSIN!!

men gud vilken söt sällis,,,underbar,,oj vilka vackra ögon hon har *mums*
//Tessan
Men så söt..och vilken ögon färg !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Herre jösses! Hon är verkligen helt underbar!!! *smälter som smör i solsken*
Ja du Lena, hade det varit annan ras hade jag kattnappat henne!!! (älskar färgen som hon har
) men med alleri inom familjen blir det annorlunda….

Jättesöt tjej, på bilden ser det ut som hon har en näsa som kryper upp. sk tabbynäsa, jag tror inte den kommer vara kvar där nere, har haft flera exo som haft hängnäsa tabby näsa el vad nu folk säger
min comtess som bebis och som vuxen. lycka till med sötnosen

bilderna försvann, men här är en länk till hemsidan hon heter comtess och är på galleriet
ja..#14..hon blev ju jättebra som vuxen
men jag har aldrig hört uttrycket tabbynäsa:)

Vad vacker hon är!
MVH Isnornin

ja hon blev bra om man får säga så!!!:) tabbynäsa e en sån näsa som kryper upp, det är vad jag fick lära mig när jag började med perser, kanske var det bara just den uppfödaren, som sa så, men det är ju ett tag sedan, den damen var tuff och var noga med att lära ut saker ordentligt och ve den som inte lärde sig. Så för mig är det en tabbynäsa,

Sedan när det kommmer till mina linjer vet jag att på en av mina linjer får jag i bland ngn tabbynäsa och de vet jag hur det fungerar på mina bebbar, de linjerna har jag haft 5 på väg in i 6 :e generationen. Det är ganska kul och se hur de blir i slutändan. :)))
Jättesöt tjej:)
Hoppas Engla får ett bra hem.
Kram Susanne
Har engla hittat hem än? jag är lite kär måste jag säga;)

# 18 Tack vännen och vi kan väl höras snart igen, förresten, du kommer väl och hälsar på mig och kissarna snart?
#19 Jaaa, hon och brorsan Eddie får flytta tillsammans till Katrineholm och jag är så glad för det känns jättebra :-)
Förstår att du är kär i långnäsan och skulle du träffa henne och Eddie så skulle du falla pladask för dom har ett gudomligt mysigt temperament.
Tack i alla fall för dina rara ord.
// Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
det kan jag tänka mig:) hon är jättefin. har också haft en liten långnäsa där näsen växte upp och vid ett års ålder såg han perfekt ut i typen!:)

Javisst kan näsan åka upp lite, den har redan förändrats sen bilderna togs :-)
vad synd att du inte hörde av dig lite tidigare då :-)
Båda två blev tingade igårkväll.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#22 hihi, jag ska inte ha fler katter. Men bra sugen blir man när man ser en sådan sötnos:)
Härligt att sötnosarna fått nya alldeles egna hem.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Supersöt Kisse Lena !! Dom nya ägaan måste ju vara lycklig
Ha en bra helg
// Christina