God morgon Fredag =))
Det var så mörkt å dimmigt i morse jag ville bara ligga kvar i sängen..brrr så rått å kallt… Igår åskade det så hela himlen lös upp.. ganska skönt å få hoppa isäng då å kurra ihop sig i täcket.
Igår när jag skulle stänga å låsa i rasgården..det var helt kolsvart ute jag såg knappt mina egna skor å dom var vita dom… enda gången man fick en glymt var när åskan slåg kraftigt på himlen… riktigt otäckt det…
Helt plötsligt från ingenstans hoppade ett stort rådjur fram ur buskana å det kändes som hjärtat mitt skulle stanna.. jag blev så rädd att jag föll bakåt hahahaha

Hade jag inte fått in katterna innan så sprang dom för sitt liv nu… det prasslade till precis över allt… oj var rädd jag blev…pust..
Tänk vad dom skall skrämmas…den var väl säkert ännu räddare för mig..stackarn…
Ja idag så städar jag lite å har två bad innan dagens slut..tur man kan ta en vila å ta en till när man känner att kroppen är redo.
Sedan står det 2 timmars vila på min lista..
Jag måste få ligga i soffan å bara ta det lugnt för i morgon så blir det full fart å det skall bli så kul… Kungälv 
Så kul att få träffa alla sina vänner och alla fina katter !!!
Ha en underbar fortsättning på dagen
Kramisar Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hej Marita. Det är fredag idag och inte torsdag. Ha ha ha det är lätt att tänka fel. Jag ska bada framåt dagen här med. Ska bli kul i helgen med utställning.
Lycka till alla som ska dit. Vi ses i morgon, pigga och alerta.
Ann-Louise.
Hahaha så tokigt det kan bli..
här har vi inte koll på någonting idag hahahaha… tur att jag kunde ändra… hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus