Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1478 ggr
SofiaJ
0

Kronjuvel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill visa lite bilder på min norska kronjuvel, som jag har valt att uppkalla efter självaste Mette-Marit. Hennes riktiga namn är Kishtwars Chocolate Chip!

Stäng fönster Visa i nytt fönster (full storlek)

Fler bilder på henne finns på www.barrskogens.blogg.se

Bullan
0

Jättsnygg och jättefina foton på bloggenSkrattande

Grattis till din kronjuvel!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Underbart snygg !!! Grattis !!Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

ojjjjså underbart fin hon är, grattis till din kronjuvel

//Tessan

Annkis54
0

hon är helt sanslöst vacker Mette-Marit:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cybercat
0

Rasande fina bilder på bloggen och urtjusig tjej. Stort grattis till henne! =)

Jag blir så avis på alla er som har någonstans där katterna kan få vara utomhus - undantaget balkongen är det inneliv för mina lurviga.

SofiaJ
0

Vad roligt att ni också tycker hon är vacker. Jag längtar så mycket tills hon växer så jag får se hur hon utvecklas. Men jag tror minsann att det blir en stor tjej detta, fyller 6 månader nu idagarna och är redan större än Doris!!

heliotropes
0

Jättetjusig katt och foto,jag som trodde hon var färdigväxtFlörthon borde kunna bli en stor tjej bara hon inte löper för tidigt.

Eva // medarbetare på Perser

stina63
0

Så unerbar vacker hon är och vilken färg hon har Skrattande

manbukten
0

Mumsig liten tjej

SofiaJ
0

Tackar allihopa…

#7 min plan är att hon inte ska löpa förränn tidigast nästa sommar, men bara därför kommer hon väl att löpa tidigt.

babydoc
0

Otroligt vacker katt Mette-Marit!

heliotropes
0

#10 Det är ju lite av ett gränsfall vad gäller ev.löp eller inte tidsmässigt för din tjej. Min lilla blå tjej löpte vid 6-7mån,så hon blev inte så stor som jag hade önskat,jag håller tummar åt dej att hon kommer igång till sommarenGlad

Eva // medarbetare på Perser

Livandas
0

Jättesöt!

//Susanne

SofiaJ
0

#12 Jo jag hoppas att hon ska låta bli i vinter, men det är ju gansla mörkt här i norrland så det finns ju en chans. (allt har sina fördelar). Det blev i alla fall så med Doris och hon är född ungefär samma tid på året.

# tack för att du gillar henne.