Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 721 ggr
frukove
0

Helg i Borlänge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog tåget(inga kommetarer!)till södra Sverige-Gävle och blev hämtad av Lisa(Tack för allt Lisa!Alltid roligt att träffas!) sen åkte vi till Borlänge för utställning förra helgen!

Bianca (som bor hos Ulla Marklund numera)fick bra bedömningar och trivdes och tog det lugnt!Både på tåg,utställningen,och allt det övriga!Skönt!

Så kul att få se de fina katter jag tidigare bara sett på bilder.I verkligheten ser de mycket finare ut!

Då ser man vilken massa katterna har och man lägger märke till andra detaljer,som deras fantastiska ögonfärger,kroppar,pälsfärg,tjocka svansar ,fina toppar mm.

Det var det ju så kul att få ett ansikte på er som är med på "listorna".Nu känns dessa sajter så mycket personligare!Tack för helgen till er alla!

Det får bli  ett kollektivt ;TACK alla utställare för en trevlig helg!Jag dyker nog upp ner över landet igen!

Tveka inte ni heller utan ta er upp ill Norrland nästa år ni också!Våra utställningar startar i maj med ÖKN sen har vi 5 stycken med avslut på SOL i oktober!

Det är så kul att få träffa nya människor och jag har fått lära mej mycket,om mat,hur man gör en bra rastgård,lite färggenetik,preparering  mm!!!

TACK TILL ER ALLA!

Heléne Fahlgren

Optimal Prime´s

Skellefteå

Dolleminas
0

#0 Tack själv Glad, det var kul att få en pratstund utan andan i halsen…Flört, och jag är väldigt säker på att vi ses nästa år!!!

ixidixi
0

Det va jätte kul att få ett ansikte på dej oxå!!!

Hoppas att vi ses nån mera gång!!!!Glad

Kram Chatrine

BeautyAngels
0

Det var jätte kul att träffa dig Helene. Tänkte på dig din stackare på kvällen, en annan var klippt slut, & du hade 10 timmar på tåget framför dig.

Kram Linda

kalltorpets
0

Var mycket trevligt att träffa dig Helene! Dessutom hade du med dig vackra katter!

Kram, Lena

frukove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 jag tror också att vi ses nästa år!Men då får det nog bli norröver!Ökn och Bjk blir det väl!

#2 kul att se dej också!Och dina katter!Owe är ju superläcker kille och hans svans blev jag helt fascinerad av bland allt annat på honom!

Svarta katter-det är ju bara så döhäftigt!

#3Tack för att du tänkte på mej!Kupén jag åkte med hem var som en lyxsvit i jämförelse med den trånga jag åkte ned med.Nu var det kanske 20 platser 3-8 pers var vi.Så jag kunde ligga på ett dubbelsäte och sträcka ut benen!!!!Det ni!

Dina kissekatter var ju jättesöta!Som karameller!

#4 tack för att du tyckte om Bianca!Stephen var ju en superhäftig och rejäl fertil hane!En riktig snygging!

Fina kattungar ger han ju dessutom!

Och din padda på 9 år-still going strong!

Skickar en lite annorlunda bild på min Amors Troll Venuz som fick stanna hemma!