Sista dagen Alexis är här. Några bilder!
Idag är det sista dagen som Alexis är här. Imorgon kommer hans nya matte o hämtar honom för vidare färd till Danmark. Det känns mycket vemodigt, för det är ju min allra första uppfödda kattunge som flyttar hemifrån. Vi tog några bilder idag på Alise och Alexis.

Åhh vad fina dom är !!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack Marita!
Ja, de har vuxit så mycket båda två. När de föddes vägde de 50 och 60 gr. Nu väger Alexis 1,8 och Alise 1,55. Från början var jag inte säker på att de skulle överleva.

Lyckliga Danmark som får en sådan sötnos.
Tack månbukten! Ja, det bästa vi har skickar vi till Danmark hihi….
//Elisabet
Bäda två är riktiga snyggingar!
Tack Sussi!

Vilka 2 underbara bebbar du visar upp,,,,ljuvliga.
//Tessan
Tack så mycket säger Alise och Alexis med en
!!!
Alltid jobbigt när det är dags för småttingarna att flytta till sina nya hem och än värre när det är första kullen. Själv behöll jag Teddy 
Lycka till lille Alexis i ditt nya hem. 
/Lotta
/Lotta

Va stora och fina dom har blivit. Alexis har blivit riktigt fin och Alise är lika söt som vanligt
Kram Britt-Marie
Har avresedagen redan kommit…. hoppas han kommer att trivas i det dejlige Danmark
, Alise är verkligen söt!!!
pussa dem båda från mig…
Tack så mycket till er alla för era lyckönskningar till Alexis. Alexis har flugit till Danmark nu på eftermiddagen tillsammans med sin nya matte!!
Alise blir förmodligen kvar här!
/Elisabet

Har du fått någon rapport om hur det har gått?
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jag pratade nyss med Alexis nya matte. Allt har gått bra. När de skulle gå igenom säkerhetskontrollen på Arlanda blev Alexis rädd och bet matte i handen!!!! Hon tycker att han är livlig, och ja det är han ju… Han kommer bra överens med sin lilla partner som också kom dit på samma gång.
är jag över att min lille bebbe har det gott.
Den blåa blev min favorit, så otroligt söt tjej!!! Jag förstår precis det där med att man inte vill skiljas från dem