GODMORGON SÖNDAG
Godmorgon från ett mörkt Trelleborg
Idag var vi uppe tidigt för att vara söndag. Vi ska åka till Helsinge i Danmark och ställa ut Dini. Vi åker tillsammans med en kollega och blir hämtade 6.30. Domare till Dini är Annika Billing.
Trevlig söndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från ett mörkt kallt och regnigt Halmstad.
Här är man uppe tidigt också, vaknade och kunde inte somna om. Idag är det kattbad igen, nästa helg är det ju utställning i Kungälv. Annars blir det en lugn söndag inga planer alls mer än bad.
Lycka till på utställningen alla som ska ställa.
Ha en bra söndag
Ann-Louise.
God morgon från kyliga Viskafors!
Nu ser man att solen tittar fram å det ser ut att bli en underbar höstdag för att syssla å pyssla lite ute. Idag står det också två kattbad på min lista.. lite mysigt..
#0 Åhh vad kul, lycka till i Danmark !!
#1 Visst är det kul..snart dags för lite utställning igen..jipppiii
Och även lycka till alla andra som skall dit… kör försiktigt.
Ha en fortsatt trevlig Söndag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godförmiddag från ett lite blåsigt Sandviken.
Skulle ha varit på DÄK:s utställning i helgen men min envisa förkylning satte stopp för det, eller rättare sagt KROPPEN sa ifrån. Hade hög feber igen och huvudvärk då klockan ringde så det var bara att gå och lägga sig igen, lite surt är det allt då jag sett fram emot den här utställningen länge 
Jaja, inget att gräva ner sig för iofs, nu ska jag bara ta det lugnt idag och inte göra nånting.
Lycka till alla ni som kom iväg idag.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
här i trollhättan har det varit en strålande fin dag. Alla katter har varit ute o altandörren har varit vidöppen. Men det känns att det går mot höst så det är redan dags att stänga den.
lycka till på utställningen Kajsa
Lena…hoppas att du snart mår bättre.
Förkylning som går nu verkar inte vara "att leka med".
David går in på sin andra vecka nu. själv är jag inne på dag 4-5 tror jag