Två nykomlingar
Hej på er!
Igår åkte jag nästan 60 mil "bara" för att hämta hem två nya damer som kommer att ingå i katteriet. Den äldsta heter Chantico's Special Delivery for Ma och är en 3 årig blåsilvertabby exotic och nästa tjej heter Chantico's Love & Pride och hon är en 1 årig svartsköldpadd och vit exotic. Stamtavlor kommer att komma upp på hemsidan för den nyfikne :-)
Här kommer usla bilder, ingen av dem ville bli fotade!
Henne kallar jag "Sessan"
och henne kallar jag "Loppan"
/Sussi
Grattis, vad roligt med 2 nya flickor!
Lycka till med dem!
Tackar Summerwinds !

Grattis till 2 underbara tjejer, lycka till med dom
//Tessan
Tack Tessan. Det blir nog bra
grattis till dina nya flickor
hoppas allt går bra med inskolningen
Det hoppas jag med :-)

Grattis till de två snygga tjejerna och lycka till framöver med många bebisar efter dom.
Ann-Louise.
Grattis vad kul !! De ser så fina ut å 60 mil vad är det när man vill hämta några godingar 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack :-)
Ja, vad är 60 mil………..
Grattis och lycka till med dina nya juveler!! 

Grattis till nytillskotten!
Hoppas det fungerar hemma med de nya nu!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
Hejsan i grattis till de nya katterna
Såg på Loppans stamtavla att jag har kullsyster till din nya katts farmor, känns konstigt att hon redan finns så långt bak i en stamtavla o min hona har inte haft kull ännu.

Grattis och lycka till med godingarna

Vad fina och söta de är! GRATTIS till dem och varmt lycka till! 
Tack allihop! Jag hoppas det kommer att bli bra med dessa tjejer för med dom här får jag ju in både silver och vitfläck :-)
Förresten……… finns det någon runt Västerås eller inom en 10 mils radie, som har någon snygg vitfläcks hane att låna ut?? Jag vågar nog inte skaffa en hane till då kanske Optimus börjar strila……. Det vora synd om man blev tvungen att sätta honom i buren, han är ju så gosego'
Grattis och Lycka till!
//Susanne
Tack Susanne
#15 Du får gärna låna min hane.
Men vi bor utanför 10 mils radien..
grattis
Min Wilma heter ju Chanticos magic Metallica, ngn släkting måntro?
#15 Tack för erbjudandet :-) Linköping ligger ca 24 mil ifrån mig *S* men man vet aldrig…. jag kanske tar en tur hihihi…. Du har ju mycket snyggt!
#19 Jag vet faktiskt inte om det är släkt…. Har du stamtavla ute på hemsidan så man kan kika?
Tjejerna verkar bara bli och må bättre och bättre för varje dag som går. Nu är båda riktiga spinnrockar så fort man visar sig för dem. Jag brukar kamma och ögontvätta båda varje dag och sedan har jag och Saga en gosestund med katterna varje kväll innan Saga ska gå och sova. Saga säger att "Loppan" är hennes katt och att hon ska ha ansvaret för henne :-) och hon hjälper till så gott hon kan!
Ska försöka få till lite nya bilder på tjejerna idag.
/Sussi