Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 889 ggr
Bullan
0

OT: Höstbilder från Rosvik :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varut ute och fotat på morgonen. Och precis då jag ska gå in, så flyger tranor eller gäss…eller vad det nu är över husetGlad 

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cajza
0

Vilka underbara foton du tagit Nina. Färgskiftningarna på träden är läcker. Visst är det Canadagäss som flyger i ett V, eller? // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tessan73
0

Underbara höstbilder, vilken duktig fotograf du är :)

//Tessan

Bullan
0

#1 Tack:) Jag har ingen aning faktisktObestämd De var gråaktiga i färgen. Ja, träden är hur läckra som helst nuSkrattande

#2 Tackar, jag över så ofta jag kanGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Amorstroll
0

JÄTTEFINA foton!!!

Hösten är vacker med alla dessa underbara färger! Men hellst skall solen skina förstås!

Kram Lisa L S*Amors Troll

Annkis54
0

helt otroligt vackert
o så duktig du är

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dolleminas
0

Hmm Nästa gång jag far "uppöver" så måste jag svänga för bi Rosvik (såg iaf skylten….) Så man får se exakt var du får dina fina bilder ifrån…

Tjing-Ling
0

Vilka vackra bilder. Vi går ju mot mörkare tider, men hösten är fin med alla dessa färger i naturen.

Ann-Louise

Marita-L
0

Underbart vackra foton… höstens alla färger, så fina.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

KungBores
0

Underbara bilder. Hösten är verkligen läcker med sin färgprakt.
Tror precis som #1 att det var gäss. Vet i och för sig inte om tranor flyger i V-form men jag vet att gäss gör det i alla fall.
/Ingela