God morgon Onsdag
God morgon från ruskigt kalla Viskafors!
Här är det mörkt å kallt brrr… Idag händer det inte så mycket mer än att tvättstugan ropar på mig..bläää..
Nu skall jag väcka några barn som sover fast jag redan har puttat på dom tre gånger..riktiga sömntuter
Ha en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Men här va det ju ingen som svarat
Jag får skylla på jag idag varit på Viskadalen för besikta och gett spruta till de 3 stora här hemma
Och kan säga det va bra mkt kallare där än vad vi har i kungsbacka. Här i Kungsbacka har vi solsken och strålande väder
Nu ska jag bara komma igång med nästa kattbad, funderar vem jag ska ta denna gång, är väl bara ta den första som kommer framför fötterna som inte badat, alla ska ju ha sitt månadsbad ändå :)
/ Carina
God eftermiddag!!
Jag har precis haft ett jätte trevligt besök av YadhayeZibas Al Zaadia Zahid's nya ägare som har hämtat honom. Åh vad tomt det blir när de åker. Men jag vet att han får det toppen bra!! 
Fick oxå chansen att träffa Sussi- Formositas som var med som sällskap - Trevligt!! 
Jag ska nog inte göra nåt speciellt ikväll.. bara ta det lugnt och njuta av solen som faktiskt är framme.
Ha en fin kväll!!
God eftermiddag allihopa!
Jag har åkt på en dunderförkylning och har varvat mellan soffan och sängen i ett par dagar. Men det börjar ge med sig nu, så det blir nog jobbet i morgon.
Vi har haft jätte varmt och fint väder i Karlskrona hela dan och jag, Windy och Tyra har solat oss på balkongen.
Tripp, trapp, trull myser hos sin snuviga matte.
godkväll ifrån Trollhättan
här har varit en fin o solig dag så katterna har kunnat vara ute.
här är jag på väg att bli sjuk…retar i halsen o sonen har varit dunderförkyld några dagar..så vi får väl se hur sjuk jag ska bli:(
lata mig i soffan framför TV´n är vad som ligger på programmet.