Helt OT
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej allihop,
Jag skulle vilja dela med mig av något totalt icke-katt-relaterat.
Idag har jag suttit och äntligen gjort klart sången till min Far, som plötsligt och extremt oväntat gick ifrån oss i maj 2004 (aorta anerysm). Jag har spelat in den sång jag skrev till honom och pillat lite i windows video maker för att sätta ihop en video baserad på gamla bilder på honom (och mig, min mamma & mina systrar). Den vill jag gärna dela med mig av. Jag hoppas ni får en bild av vilken underbar människa han var…
(Det är alltså en sång, så glöm inte att sätta på ljudet;))
EN HELT UNDERBAR KÄRLEKS HYLLNING TILL DIN PAPPA!!!!
Tack för att du delade med dig av den till oss. Jag förstår att din saknad efter honom är stor. Han verkar ha varit en underbar människa och far!!!
Kram Bettan

Tack Bettan!
Han var enormt viktig i mitt liv - och jag bara kände att jag måste dela med mig av den så vitt och brett jag kan nu när den är klart.
Det är väl i någon orientalisk tro som man säger att någon aldrig kan dö så länge han lever i minnet hos en levande människa…
Åh vilken underbar kärleksförklaring, förstår att det tagit tid att göra denna… Och vilken underbar stor familj ni verkar varit…
kanonfint Emma
bra gjort
Jättefint! Jag blev berörd till tårar nästan… 
snyft…så fint
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jättefint Emma. Din pappa sitter nog där uppe och tittar ner på dej och är stolt över dej. Jag vet hur det är att mista sin pappa plötsligt. Min pappa fick en hjärtinfarkt, men blev bra och skulle åka hem på måndagen. Och på söndagskvällen låg han i sin säng och läste tidningen, när hans rumskompis såg att tidningen föll och trodde att han somnade. Men han dog då. Och det kändes så konstigt att vi inte var hos honom, men han skulle ju komma hem dagen därpå. Usch vilken jobbig tid det var. Nu är det ett bra tag sen så man har fått lite distans till det. Men vilken enorm saknad det är.
Kram
Ann-Louise.

Wow vacker

Helt underbar,stoltare far än din far finns nog inte just nu!
kram gunnil

Tack alla, för vackra ord. Jag dtod min far ectremt nära, och trots att jag ofta bearbetar starka känslor och kriser i musik har det tagit mig 4 år att få det här färdig. Sorgbearbetning - så nu gråter jag inte (så ofta) längre och känner oftast bara värme och glädje över att ha fått ha honom i mitt liv.
När botten faller ur, vad skall man stå på? När berget falle, bad skall man luta sig på. När måttstocken inte finns längre, hus skall jag någonsin veta när jag är BRA NOG?
Det handlar den här sången om - och om den gränslösa gåva av kärlek han gav mig.
Lyussna, tyck, kommentera, opch dela med er av den vidare - till dem som behöver höra den - som blivit av med någon central del i livet eller bara behöver känna av andras sorg för att få perspektiv i sin egen.
Det kan finnas skönhet även i sorgen.

Helt otroligt vacker, gud vad duktig du är, och din pappa är nog hur stol som helst nu. Fantastiskt. Detta berörde en verkligen.
//Tessan

Fiiin sång du gjort!!!!!!
Kram Chatrine
Underbar sång och bilder, kärleken lyser fram i denna, jättefint. Sorg tar en enorm tid att ta sej igenom, särskilt när någon faller ifrån alldeles för tidigt och oväntat.
Otroligt vacker sång! Jag blir alldeles tårögd. //Eva

Tack tack tack!
Det rör mig så mycket att andra vill lyssna och dela detta med mig, och att ni också blir berörda är allt jag kan önska och hoppas på.
PÖSS på er :)
Din pappa verkar ha varit en underbar människa och det heter ju att äpplet faller inte långt från päronträdet. En fantastisk hyllningssång/video. Kram på Dig!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Här flödar tårarna
! Vilken vacker hyllning till din pappa!
Lena
Kan inte annat än instämma med de andra, vilken otroligt vacker kärlekshyllning till din pappa. För mig blir texten väldigt betydelsefull - den får mig att tänka på vår lille Vilhelm som vi aldrig fick chansen att ha hos oss men som ändå lämnade ett så stort tomrum efter sig. Så att saknaden efter din pappa är obeskrivligt stor kan jag förstå.
/Lotta
/Lotta

Oj vad fint.Din far kan var stolt!
Vilken underbar hälsning till din pappa:) Bara älskade låten
kram Linda

Hej Emma.
Så vackert.
Har du fler låtar som du har spelat in och som man kan få tag på ut i handel.
Kram Emma och lycka till med din musik.
Yvonné