Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 2474 ggr
Kittentotts
0

Kattpelare hembyggd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har haft lite kul i dagarna

Min dotter ville ha en Gul Kattpelare

Så vi far till Tygriket i Marks kommun

Sen till Trävaruhuset

Vi hade delar vi sparat fr en trasig pelare

Men det enda som är kvar i denna gamla pelaren är:

Boet och plattorna, resten är nytt

Kan tala om min dotter blevFörvånadmen mamma! Vad ska jag ställa den? den är ju så hög

Ja sa vi, du ville ha en hög så hon såg ut din Diva

Hon va i Förvånadmen ringde henne senare då vi kom hem, frågade henne vad hon kände nu efter vi varit där, jo va bara den va så stor mamma, men Diva älskar den, och färgen är jättefin

Jaha, visst ser den ut som en bordell pelareTungan uteSkrattande Min dotter är ju lite prydlig, så va rädd det kanske va lite mkt ett tag

/ Carina

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild 2

När vår 20 åriga kille fick syn på den så frågade han varför jag påskpysslade redan

/ Carina

Annkis54
0

mums säger jag bara:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

manbukten
0

Snygg jag tänkte AIK ända där nere hihi Den är jätte glad ibland är våra små som kycklingarså det passar väl

IdaJ
0

Härlig pelare!! Skrattande

Dolleminas
0

#1 jag förstår sonens kommentar, men jag säger då det, vad läcker!!

Cybercat
0

Snyggt jobbat Carina! Den blev skithäftig :)

stina63
0

Så snygg den blev. Har själv funderat på att göra en egen för jag hittar inte någon som jag vill ha till pågarna. Dom har en stor men jag vill ha en till på balkongen.

Kittentotts
0

Känns bra höra fr några av er den va ok iallafallSkrattandejag tycker den blev kul

Johnny är ju numera hemma om dagarna, han gillar det inte, men väntar ju på operation av knäna igen

Så detta va en grej för honom testa att pyssla med

Han ska bygga fler till oss, en som är stor och mkt speciell för vardagsrummet, vi har ritat på den, naturligtvis i mer neutrala färgerSkrattande Sen har han fått förfrågningar, så blir nog han gör t vänner med

Bra ha lite syssla med då man är hemma

Tack alla!

/ Carina

Lovebuffen
0

WOW vad superläcker den är! Vad DUKTIG du är som gjort den själv!! *mkt imponerad*

dara
0

seriöst… en helt underbar klöspelare

Marita-L
0

Så läckerGlad Nu blir det färg i rummet Cool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

FörvånadNi är ju inte dåliga,så himla fin,nu vet jag va jag önskar mig när jag fyller jämt snart,kanon.LenaFlört

Hälsningar LENAGlad

Livandas
0

Jättefräsig kattpelare!

//Susanne

Kittentotts
0

Tack!

Va roligt ni gillar den

Vi funderar nu på nästa, ska bli kul bygga en med en bild jag har i huvudet, men jag lovar den blir inte så lysande o fluffig

Passar bra hemma hos min dotter som ska ha allt i gult, t o m bilen hennes är gul, isprinseesan som alltid skulle ha gula kjolar och klänningar, och nu fick hon sin gula kattpelare till sin lilla tjej Diva

Jätteroligt ni tyckte om den!

#12 Vad fyller du Lena? 40 kanske?

/ Carina

Dockan
0

Skrikandes man fattar ingenting.LenaSkrattande

Hälsningar LENAGlad

Tessan73
0

Jättehäftig kattpelare, det är läckert med färg tycker jag. Vad duktiga ni är :)

//Tessan

Kittentotts
0

#15 Oj Oj Lena, och en mkt fräsch 60 åring i så fall

Du får tala om när du fyller så vi kan hurra hurra för dig

#16 Tack Tessan!

/ Carina