Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 684 ggr
Cajza
2008-09-22 06:54
0

GODMORGON MÅNDAG

Godmorgon från ett mörkt och lite kallare Trelleborg.

Idag är jag uppe extra tidigt, ska hinna köra Fredrik (sonen) till Sturup innan jobbet. Han ska ha semester och flyga till Aridsjaur och träffa lite kompisar. Jag har ju en öppning på jobb (dagiset) och börjar 6.30 så det passade bra.

Ha en trevlig måndag

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
2008-09-22 07:28
0

FörvånadVilken snäll mamma du ärKyssmen visst är det skönt att vara uppe med tuppen Lena

Hälsningar LENAGlad

Marita-L
2008-09-22 08:43
0

God morgon från även här en mörk höstdag !

I dag blir det en mysa dag..tända en brasa,läsa en bra bok i soffan… jag hoppas att det går.

Min minsta dotter är åter igen förkyld, även jag känner att kroppen är inte riktig med som den ska.

#0 Vad mysigt att åka på en liten semester med kompisarna !

Ha en fortsatt trevlig dag

/ M

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
2008-09-22 10:25
0

God morgon ifrån Linköping!

Här har vi kallt oxå.. 7 grader och mörkt. Jag har precis skjutsat min ena dotter till skolbussen. Ska snart iväg och jobba. (jobbar oxå på dagis)  Efter jobbet ska vi på 2 st husvisningar, hoppas på att hitta drömhuset snart. Skrattande

#2 gud vad mysigt det låter med att tända en brasa o läsa en bok.. "AVIS"

Ha en toppen fin dag!!

Dolleminas
2008-09-22 11:26
0

SkrattandeHär ska det vikas tvätt, har tvättat i 2 dagar nu… sen blir jag och yngsten att hämta dottern från prao…

#2brasa och bok och kattgos låter inte helt fel…

[Guardians]
2008-09-22 13:26
0

Godmorgon från Göteborg eller snarare godmiddag. Här ringde klockan 06,00 imorse, åkte till bageriet och handlade färska frallor till frukost, oj, vad gott de var. Sen kl 7 var det dags för hantverkarna att komma och så åt vi frukost ihop, brukar börja med det på morgonen då de kommer så kör vi lite planering. Idag är det min sista lediga dag för denna omgången så imorrn är det dags att hugga i med jobbet utanför hemmet, som jag längtar, nääää Oskyldig

Idag kom förresten ett glädjande brev på posten, mitt stamnamn som jag haft registrerat sen 1993 i IDP (3 kullar) fick jag kvar nu när jag gått över till SVERAK, detta glädjer mej mycket då jag nu tänkt ha kull igen om katterna vill vad jag vill, tyvärr har Samuel bara ögon för Penny och det är inte hans tilltänkta tjej än på ett tag iallafall.. Så nu heter vi S*Guardian´s

Lite historik bakom det stamnamnet, vår första perser var vår lille vakt och inspektör, vart man än var satt han och kollade, toaletten, duschen, sovrummet, allt vi handlade gicks noga igenom av honom osv så vi kallade honom vår personliga vakt därav namnet Guardian. Denna katt var ett helt underbart knyte precis 10 veckor gammal då han kom hem till oss, det lustiga var bara att vi skulle ha en perserhona men då vi åkte och tittade på kullen föll denna hane för vår son och sonen för katten så ja, varför skulle vi ha en hona när det fanns en sån underbar hane.

Nu blir det till att ta tag i andra sysslor, det ska handlas och bilen ska tvättas, den ser ut att vara grå istället för svart, var ute och körde vid ett vägarbete med blöt lera och ja, nu är mannen i Tyskland så då får jag tvätta själv Tungan ute

Ha det så gott, vi hörs o syns

Annica

Dolleminas
2008-09-22 13:44
0

#5 Grattis till stamnamnet!! Skrattande

[Guardians]
2008-09-22 13:56
0

#5, tackar

simzonites
2008-09-22 14:28
0

God middag från Kalmar, ett regnigt och blåsigt sådant. Dagen började för min del med ett besök hos kiropraktorn, åkte på ryggskott igår Gråter Så idag blir det väldigt lugnt för min del.

/Lotta

/Lotta

Kittentotts
2008-09-22 15:00
0

God middag fr kungsbacka

Jag är stelfrusen efter en morgon på vår fri idrotts bana där pojkens skola har kommunens mästerskap för skolorna

Har stått och tagit tid på 60 meter

Snart ska jag tillbaka, bara rast

Städa gjorde jag tidigt imorse, så jag ska bada katt då jag kommer hem

/ Carina