Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 667 ggr
Tjing-Ling
0

Godmorgon Lördag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla. Idag är det regnigt i Halmstad. Idag är det kattbad, åka och handla, dags att fylla på lite i kyl och frys. Funderar lite på om jag ska åka och köpa en ny jacka. Sommarjackan är för kall och vinterjackan för varm. Får nog fixa lite i trädgården också, mycket ska klippas ner och flyttas in, innan den tråkiga vintern kommer. Skickar med en liten höstbild från Halmstad.

Ha en bra dag alla.

Ann-Louise.

Kittentotts
0

Godmorgon från Kungsbacka

Vaknade sent idag, brukar vara uppe vid 6 tiden, men nu är pojken på sitt älskade Kortidshem, bästa han vet!

Vi ska gå på Filmen Arn i dag.

Jag va så irriterad sist då första filmen slutade mitt i det mest spännande, hoppas det slutar bättre nu

#0 Kattbad ja, jo det blir några här med idag:) dags ta alla nu i veckan, deras månadsbad är dags

Härlig höstbild du visar, härliga färger på hösten, vi har varit ute mkt nu med vovven i skogarna runt, en härlig tid

Ha en bra dag allihop!

/ Carina

simzonites
0

God morgon från Kalmar.

Här är uppehåll idag så det blir till att måla, förhoppningsvis blir vi klara snart med husmålningen men vädret har ju inte varit på vår sida… Och snart är det för sent att måla utomhus så håll tummarna för att vi blir klara.

Av kattungarna så är det Criollo som mår dåligt nu, de andra har hämtat sig men Criollo har så ont i frambenen att han bara vill ligga och sova Gråter Han får smärtlindrande homeopatmedel, Arnica, jag hoppas han mår bättre snart.

#1 jo men du vet Carina - så gör det för att man ska gå och se uppföljaren. Trampoline

/Lotta

/Lotta

Lovebuffen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allihop!

Här i Skåne är det mulet och ganska varmt, faktiskt skönt väder! Vovven och jag har såklart gått en längre runda nu på morgonen, dock inte lika lång som vi brukar då mina leder "bråkar" med mig just nu.

Idag ska jag  hjälpa en go granne med hans nyinköpta klösträd, ska sätta ihop det till honom för han klarar inte riktigt av det.

Och så ska mina kisar få vara ute i trädgården lite…har kommit på en riktigt fiffig aktivering till dem, kanske ett tips till er andra??? Iaf, jag öppnar dörren till förrådet (som är stort som ett rum), ett förråd som är fyllt till bristningsgränsen med grejer och mina katter fullkomligt äääälskar att vara där inne och klättra runt och prova alla krypin och balansera och upptäcka allt där. Efter en timme där inne och en timme ute i trädgården så sover de allihop som små stockar i flera timmar efteråt! Skickar med en bild på Buffy som klättrar allra högst upp till taket.

Så måste jag också berätta att jag är här inne väldigt lite just nu, för jag har så mycket att göra, så mycket har hänt och hinner bara inte med för tillfället, men försöker iaf gå in här någon eller några gånger i veckan…när jag hinner!

Ha en skön lördag allihop!

Helen68
0

God morgon från Gävle!!

Här skiner solen i dag!!  Underbart!! Himlen är i stort sett blå inte mycke moln.

I eftermiddag ska det bli bad i bubbel pool ute hos bekanta tur det är varmt i vattnet.

trevlig dag alla

Helen

englagirl
0

Godmiddag blev det härifrån :-)

Här i Sandviken är det Brittsommar….hur underbart som helst trots att jag inte har tid att vara ute :-( Men balkongdörrarna står öppna och varm luft kommer in….det är såååå skönt.

Jag har badat katt på fm, hunnit med att städa ALLA rum och umgåtts med mitt barnbarn Engla.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och en bakelse MumsFilliBabba!!!!Ska snart sätta igång och göra en pizzasallad till kvällens hemmagjorda pizza.

Funderar på om jag ska putsa nåt fönster och bada nån mer katt för jag börjar bli lite rastlös nu *ler*

Kanske "fulan" ska få sig ett bad och fotas lite? just nu sover hon sin skönhetssömn….det kan ju behövas med tanke på hennes nickname *asg*

Ha en UNDERBAR lördag allesammans.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~