Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1968 ggr
Tjing-Ling
0

Godmorgon söndag

Godmorgon från Halmstad. Här har hösten infunnit sej med stormsteg. Kallt är här 5 grader varmt bara. Tråkigt, lite värme till hade ju inte skadat. Det blir nog en runda till Helsingborg idag. Kolla lite på IKEA, och en runda på Väla. Jag vet inte varför jag tycker att söndagar är så tråkiga men så är det bara.

Ann-Louise.

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrikandesGodmorgon Anne-Louise, håller verkligen med dig,här inne är det inte många grader varmtmen jag köpte en fuskkamin som ger en god värme visst är det bra,handla inte ihjäl dig idag.LenaFlört

Hälsningar LENAGlad

manbukten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

#1 Den kaminen är toppen har en likadan inne på  tredje året nu. Här är också kallt men klart väder. denn sommar vart tropisk värme och jätteregn. Ingen vanlig sommar

Mustang
0

God Morgon!!!!

Japp här utanför Halmstad har hösten åxå kommit, lite mysigt tycker jag.

Söndagar är för mig oftast en väntan på måndagar : (

Men Ikea kan alltid pigga upp ju ; )    Fast jag kör hellre till Kållereds Ikea för det är större, he he he he…..

Min man fick just plocka ut en groda ur vår dusch (som vi har i källaren) så jag kunde duscha, undrar verkligen hur i 17 dom tar sig in?!?!

Ha e gotte dag allihopa!

/Anne Glad

Tjing-Ling
0

Hej. Nu är jag hemma från IKEA, och det blev en stor byrå, så nu ska man sätta ihop den, usch med skruvar det är. Men framåt kvällen ska den nog vara ihopsatt.

#3 Så du bor också i Halmstad?

Ann-Louise.

feiner
0

Hej från Gbg, även här har det varit ikea besök. Det belv en 160cm säng. Större i hopp om bättre sömn.

Annkis54
0

hej från Trollhättan
idag har Mozina flyttat till Arvika

(gammalt kort)
o igår så flyttade Chockos 2 bebbar till Åmål tillsammans

Lilahanen har jag inget bra kort på..men det var han med sternumkroken…de kommer att få det jättebra.
sen så har det varit barnkalas i eftermiddag.
Dessa 2 dagar har inte varit smalmat precis hehe
Annars har vi haft sol o fint väder men det känns att det drar mot höst.
Ha en fortsatt trevlig söndag alla.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Mustang
0

#4  ehh svarar en vecka senare…… Jo, jag bor 2,5 mil nordväst om Halmstad. Glad