Godmorgon fredag 19 september!
Vad skönt det är när fredagen kommer tycker jag.
Speciellt när solen skiner o det är en underbar höstdag ute. Idag blir det att jobba som vanligt. Sen i eftermiddag ska jag och döttrarna åka och rida en sväng. Sen blir det nog att bada ett par av katterna som ska ställas ut om 2 veckor.
Tog en bild på hela gänget när de åt sin frukost förut. Tyckte det såg så härligt ut när alla var samlade.
Sen tänkte jag skicka med en bild på mina små pluttar. De låg så gulligt i en väska de hittat.
Kan man bli sötare?
Ha en toppenfin dag alla!!
Nämen gud vilken gullig bild o vs fint du verkar ha det till dina katter.Lena
Hälsningar LENA
God förmiddag!!!
Mysig frukostbild!! Här ska städas i dag, blir en del att ta reda på när inget görs i veckan.
Ska åka till englagirl och lämna tillbaka "torklådan" som jag fick låna, det var en liten upplevelse…. både för mig och grabbarna. hahaha Den torkade som den skulle men tror inte det blir någon investering.
Tack Lena för att jag fick låna och prova.
Blir en vanlig "handtork" istället. Kanske någon som har en bättre begagnad som ska säljas…
I Gävle är det inte regn i dag iaf, de är skönt. Man ser lite blå himmel och solen ibland!!!! Otroligt det var länge sedan.
Önskar er alla en trevlig helg
Helen
här i Trollhättan är det mulet o grått…än så länge
himla mysig bild på en rad vackra vitfläckar,
*varför blir det ingen petdryer för dig Helen????
det måste du berätta för oss….
jag tänker ju köpa mig en så jag vill höra alla "negativa" saker
Ikväll ska vi ut o äta på krogen..mina barn med respektive o gubben o jag…vi blir 17 st. Ett "surpriceparty" för en av svärsönerna som fyller år.

Hej från ett soligt Halmstad, det är helt underbart vädet. Sitter på jobbet och ska snart gå hem, slutar 12:00 på fredagar. det känns som att helgen blir mycket längre när man slutar så tidigt. Ska bada katter i helgen, måste förbada innan det är dags med utställning igen om 2 veckor i Kungälv. Ni får ha en härlig helg alla här.
#3 Vi ses på söndag.
Kram
Ann-Louise
#3 Det är inte alls mycket negtivt men jag kände att det var en onödig sak för mej och jag har inte många katter så en vanlig tork räcker.
Den låter ganska mycket men det vänjer dom sig nog med och själva plåt lådan går att täcka över. Den måste vara super om man har många katter som ska tvättas och vardags torkas. Blev lite lockig päls under magen men det gör inget om man bara ska göra en "vardags" tvätt.
Hade jag fler katter skulle jag köpa en också. Den spar i tid och "fönarmen" hihi
Trevlig helg!!
Helen
#5..oki tack
#4..ja det ska bli kul att träffas igen:)
God kväll här går graderna ner å det är så rått ute…jag fryser så inne tofflorna å morgon rocken har kommit på..brr
Förkylningarna har kommit över vårt hus å det är så tråkigt..man blir ju helt utmattad.
Ha en fortsatt trevlig helg
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Har jobbet klart för idag men ska börja igen klockan 6 i morgon.Sen blir det jobb hela helgen.
Här har varit en trist dag med lite regn.
Imorgon skulle det visst bli varmare.Njut ni som är lediga!
Nästa helg blir det tåg till Gävle och utställning på DÄK!
Måste visa en frukostbild från mej när kattungarna bodde kvar.Alla i olika färger:)
#1 Tack! Mina katter bor med oss i vårt hem. Har ingen instängd utan de går fritt som de vill på våra 2 våningar som vi har. Nån gång har vi fått sära på nån hona och vår hane för de löper igenom sina p -piller. Suck!!
#9 vilken mysig bild!!
Här kommer det ett godkväll från Göteborg. Har precis kommit hem, avslutade kvällen med att handla en del inför nästa veckas arbete för hantverkarna, ny ytterdörr, innertak, flytspackel och imorgon ska vi till Uddevalla på morgonen för att köpa väggskivor, inredning till badrummet sen hem och lasta av, köra till soptippen med det de rivit ut och sen iväg och handla klinkers och allt som ska där till + nya innerdörrar. Min man åker utomlands på måndag för jobb så sen blir det en vecka själv och vill då ha ordnat allt bygghandlande innan, det är ju så tungt allt. Idag har de flytspacklat halva undervåningen + lagt in golvvärme, det går framåt 
#11 åh vad avundsjuk jag blir, har mycket planer men lite i börsen…
#12, vi hade inga planer på att renovera men vi fick översvämning så nu får man göra det varken man vill eller inte. Sen gör vi även tilläggsrenovering utöver det som försäkringen täcker när vi ändå har den kaosen vi har.
Då blir jag lite klokare, du skickar väl bilder sen så man få se resultatet när det är klart…
#14, jag försöker fotodokumentera hela vägen men har haft bort min kamerasladd till datorn i omflytten