Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 607 ggr
Bullan
0

Utställningen i Luleå avklarad :)

Ja, då var det gjort! Cool

Geronimo: NOM båda dagarna.(Kriistina Rautio lör, Michael Edström sön.)

Sitting Bull: Sällskap lördag, Ex1 söndag…med oväntat bra kritik från Michael EdströmSkrattande

Huskatten Sture: BIS-veteran lördag!

Sedan måste jag passa på att GRATTA till några resultat i helgen.

Helenés - Optimal Prime's -kattungar var ju suuuperfina, mkt finare i verkligheten än på bildSkrattande Vilken tur att jag inte var och såg på den kullen….där hade jag inte kunnat gå hem tomhäntTungan uteOskyldig

Dolleminas, så kul att få träffas igen, synd bara att jag jobbade hela helgen. Och du måste TACKA din syster än en gång…vad hade vi gjort utan henneObestämdSkrikandesTystFoten i munnenSkäms

Halle Så otroligt vackra katter du harTungan ute Rebells mönster kan man ju smälla av för!!!! En helt perfekt tabbymönstrad EXO n 22. Du får gratta Robert för att hans "djä…katt" fick så fina resultat hela helgenFlört

IdaJ Så kul att Sune fick revansh på söndagen, det var han och du värdaSkrattande Grattis till era andra katters resultat också…och din mammas husis Blunder, som blev Bis veteran söndag.

Stort grattis till alla andra som jag inte nämnt ocksåSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Dolleminas
0

#0 Det ska jag göra… Vill bara säga tack än en gång för ännu en trtevlig utställning!! Kom själv hem med en hona som blev Ex2 båda dagar och en annan som på söndag blev Grand Int Premier!!

Vill bara säga hej igen till allla Pif som jag hann heja på, övriga får jag väl hinna med längre fram ingen nämnd ingen glömd!!

Väl mött nästa år i Luleå, vad annars!!

[Guardians]
0

Grattis till alla fina resultat i Luleå

IdaJ
0

Tack! Och grattis själv!

miascharming
0

Grattis till fina bedömmningar Glad

// Mia

Balasores
0

Grattis till alla som varit och showat i helgen !!!

// Christina

Annkis54
0

grattis till alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Tack#Bullan  för att du gillade kullen!

Jag tycker ju de är kanonsöta förståss!

Tack för en trevlig utställningshelg NOS.Lite segt på lördag men söndag flöt ju på bra!

Så kul att träffa alla utställare men mn hinner ju aldrig prata med alla så mycket som man vill ändå.

Grattis till alla som blevJw, BIS och NOm och även till alla andra katter som var så fina helgen till ära.(Jag är ju inte alltid överens med domarnas val av NOM och BIS faktiskt)

Heléne

Bullan
0

#7 Du behöver inte skämmas för att du är partiskt i detta falletFlört för kullen ÄÄÄÄR kanonfin!!!!SkrattandeKyssCool Bianca är en riktig hjärteknipare. Och visst är det så…att man inte alltid håller med i domarens val av nom och bis osv.ObestämdOskyldig 

Jo, det blev litet segt på lördagen, många katter som inte kom upp till domare och panelen i tid, domarna tog tid på sej med bedömningarna(de var mkt snabbare sön) osv. Sedan hade vi ju både Rex-special och BOB uttagning på lördagen. Och trots absar, väldigt mkt katter till bedömning. Vi får helt enkelt försöka bli bättre tills nästa årSkrattande 

Men jag tycker det var jättekul att det var så många snygga katter som komGlad…synd bara att jag inte han kika ordentligt på dem.

Passar även på att Tacka för den hjälp du bistod med i helgen till våran utställnig, sådant är guld värtSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Dolleminas
0

#7 Din kull var bedårande, kul att få ett ansikte på dig också Skrattande

SofiaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill också gratulera alla som lyckades bra på utställningen!!

Helene dina kattngar var fantastiska!!, Vilka ögon och vilken päls!!!

Och Bullan vilka fina  silverkillar du har fött upp, det är så roligt när det går bra för dem och de har ju så många fiankvaliteer även om den ena har lite lång näsa=)!!

Och Sture är ju en jättemysig veteran och det var ju superkul att han och Blunder fick ta var sin dag!!

Så många andra katter hann jag inte med att se, för det var fullt upp i köket, Vilket var trist jag hade verkligen velat kika på flera stycken!!

Men fortfarande är jag så otroligt glad över att min lilla Doris som var döende i april fick komma upp i panel och visa upp sig. TRotts tunn päls!! Det förtjänade hon minsann!! Och Att vår huskatt Blunder gjorde så bra ifrån sig på en utställning var jätte kul, tänka att den lilla killen som vi räddade -95 och nappade i flera veckor, kan komma och vinna en skönhetstävling!!

Sen var det ju himla kul att både Vanessa och Chocolate Chip fick EX1 båda dagarna. Och att Sune fick åtminstone 1 CACIB!

En liten bild på Barrskogens panelkatter!!

SofiaJ
0

Glömde att säga att lite bilder från utställningen finns på vår blogg

www.barrskogens.blogg.se

Tyvärr är det nog mest på våra kissar, men det kan nog skymta någon annan fin kisse i bakgrunden =)!!