RC Digestive
Halloj igen…..usch nu känner jag mig tjatig men kom på att jag skulle fråga er tidigare om nån av er provat RC nya foder Digestive?
Mina katter bara ÄLSKAR det!!!!
Dom älskar det så pass mycket att det nästan gått åt en 10 kg:s säck på drygt en vecka!!!!!!!!!!!! DET är inte klokt!!!!
Digestive är dubbelverkande foder för kattens matsmältning.Foderbitens struktur och form gör att din katt tuggar mer omsorgsfullt och därmed äter långsammare. Noggrann tuggning minskar risken för kräkning och förbereder födan för matsmältningen.
Animalisk protein från fisk noggrannt utvalda för sin höga smältbarhet och upptagningsförmåga kombinerat med fyra sorters fibrer.
Innehåller näring med hög smältbarhet som underlättar matsmältningen och minskar mängden avföring.
Värt att prova i alla fall och hos mina missar gick det hem direkt.
Nu serverar jag BARA detta och Queen till ALLA, stora som små, fertila och kastrater.
Nån fler som provat?
Och näääää….jag är INTE försäljare åt RC :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Det lät ju intressant!!!
…fast kanske inte att de äter sååå mkt av det förståss
då skulle nog min ena hona inte nå med tassarna i golvet efter en vecka…eftersom magen skulle vara ivägen
…men min andra hona skulle behöva mera hull på kroppen!
Har det nyss kommit ut eller?

jaaaa det var inte så många veckor sedan.
Jag fick 4 provpåsar a´400 gr i Norge och det hällde jag upp på natten då jag kom hem, 1,6 kg och på förmiddagen så var det slut i ALLA skålar så då åkte jag och köpte 30 kg och 20 kg Queen
Tjejen jag handlar utav tog hem det till mig och på två dagar så fanns det i butiken.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Gubben vann 1:a priset på rc rebus i Eskilstuna och fick 4kg Digistive och det har gått hem hos mina kissar
Kramar Britt-Marie
Mja min kastrat tyckte den var mysko på utställningen… (det var den andra som fick en provpåse i Norge), men det är klart de äter ju inte speciellt mycket när de ställs ut… så vi får väl se…