God morgon lördag
Det var länge sedan jag ställde ut, jag hade alldeles glömt hur onaturligt tidigt man måste gå upp, på HELGEN! 
Det är i alla fall en underbart vacker dag i Göteborg, välkomna hit alla utsocknes utställare =)

Jag bor en bra bit från Göteborg nämligen i Uppsala så det blir en aning långt att åka men ett stort LYCKA TILL på utställningen!
God morgon! Jag kommer hela vägen från Cornish Rex-iFokus för att besöka forumet för mina 2 favvoraser på andra plats Perser och EXO! Ljuvliga katter! Själv har jag levt med perser en tid i mitt liv men övergick till CRX som jag nu föder upp! Hoppas att ni har en bra dag! Jag försöker bestämma lite tider för avlämnandet av en löpande CRX-hona hos hennes tilltänkte partner.
De är inte lika Perser och EXO på en fläck, men här har vi dem ändå!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God förmiddag!
Guu va kul med utställning. Dröjer ett tag innan jag ska iväg.
Här i Gävle är det kallt o trist väder så idag ska jag och barnen gå på bio. Kung Fu Panda blir det. Sen blir det väl lite lördagsmys, får nog besök av Tessan med dotter så det blir tevligt.
Ha en härlig lördag allihop.
//Monica

Godmorgon, ja Gbg är jättefint idag. Hade planerat att rensa i källarförrådet meeeen, vad säger ni om kattutställning. Är det i Gbg i helgen? Slipper ju gärna förrådet en sån här dag.

Nu måste jag göra ett tillägg. Tittade på arrangörernas hemsida och som vanligt blir jag rätt trött. Kan man inte skriva ut information tydligt som berättar vilka raser som tävlar när (vilken dag) och vilka tider det är öppet. Som vanligt när man inte tävlar så känner jag mig rätt ovälkommen. Kan vara bra att skriva ned information tydligt och inte utgå från att alla är utställare och har tio års erfarenhet. Det är sällan jag blir tjurig men detta sänkte humöret. Jag gillar verkligen att se alla fina katter men vill helst dit när det är perser och exotic. Men förra tillfället så fick jag ringa och fråga någon när det var. Är inte poängen med hemsidan att nå ut med information. Ok nu har jag gnällt färdigt men fortfarande tjurig.

#5 Idag är det Perser iallafall
Jag åker snart för träffa mina vänner och blivande kattungeköpare på utställningen, så får jag se alla härliga katter
Gothia hallen som ligger nära Frölunda Torg, Erik tibergs möbelhus(tror det heter så) Och Mc Donald´s
Nu har jag gjort alla kissar klara med ögontvätt och borstning, så nu väntar dusch och sen en resa på 15 min t utställningen
Ha det bra allihop!
Carina

Tack Carina,
är det perser o exotic i morgon också? Vet du vilka tider det har öppet?

Hej!
#7 Nu kom jag hem igen :)
Jag vet inte om det är Perser 2 dagar, men tror det är så, de jag pratade med sa en de bara skulle ställa Lördagen, men de andra va visserligen med i klubben och jobbade, men lär som de skulle ställa bägge, jag åtrekommer om detta under kvällen, ska fråga dem
Va en mkt trevlig utställning, och jisses va besökare där va
Annat än då vi hade där i våras
/ Carina

Jodå, det är båda dagarna =)