Försäljning av specialdesignade Klösmöbler!
Hejsan kattälskare!
Jag och en eller flera klasskompisar ska starta UF, ung företagsamhet, ja vi ska starta ett företag genom skolan i alla fall.
och vi ska tillverka klösträd i alla dess former efter vad vi får tag i för material.
Klösmöblerna kommer att tillverkas av oss hemma efter vad köparen vill ha, Storlekar,färger,material, allt kommer kunna special designas av er som vill köpa så ni får precis vad ni vill ha.
Och det roliga är att vi tjänar pengar som är bliviande fattiga studenter men det som är annu roligare är som sagt att ni får precis det perfekta klösmöbeln ni vill ha TILL ett bättre pris än i affärn!
Vi kommer vara på UF mässa i örnsköldsvik runt Jul och kanske även i mässan i Sundsvall i februari!
Vad säger ni om det?!
någon intresserad?
åh vad käckt men å vad svårt
så fort ni gör nåt så måste ni lägga in bilder
jag är störtintresserad..men har dåligt med ideer
har ni gjort några hittills…o har ni några bilder nu??
Vissa saker kan bli svåra men vi ska göra vårt bästa
under tiden kommer vi säkert finna vissa begränsningar, vissa saker som vi inte kan göra etc.
Vi har inte börjat producera några produkter än, vi ska den här veckan börja fixa "standard" material som behövs till alla klösträd vi kommer bygga, sen kommer vi erbjuda speciella saker, som att måla själva "lådorna" och ha en avtagbar dyna ovanpå (lättare att hålla rent) ,speciella matrial som ni kanske har lust att ha, vad vet jag, skinn kanske?
we are opened minded for everything..
Men om ni vill ha lite en specialare, så måste vi kanske köpa det direkt från affärn och det kan då bli nån hundring dyrare frågan vad det är vi snackar om :)
Vi har inga bilder, men vi ska försöka fixa upp en enkel hemsida där vi kommer lägga upp bilder på färdiga byggen och byggen vi tar idér från, som ni kan få idér ifrån.
Besök öven våran hemsida / blogg
Där kommer våra framtida byggen att visas!

Vilken bra idé,,,ska bli spännande att se bilder framöver :)
Visst är det :)
ja det var verkligen annorlunda…o annorlunda är KUL
jag vill ha annorlunda…men jag vill oxå ha lättstädat…lätt att ta bort alla katthår med en dammsugare eller en sån där borste..
o gärna BIG I LIKE IT BIG
haha ja annorlunda är bra
Något vi fått veta är att vissa gillar om vi skulle måla själva lådan och sen he på en avtagbar dyna ovan på. (lättstädat)
läs gärna mitt inlägg: där kan ni få tips också!
http://www.kattforum.se/viewtopic.php?f=1&t=156462
skulle du vilja ha ett BIG ovanligt klösträd så ska vi nog kunna fixa det!

Jag kom och tänka på en bolåda, är det något ni skulle tänka er att göra. Skickar med en länk på en sådan http://s-evenstars.blogspot.com/2006/11/vi-har-byggt-en-bolda-t-cinderella-we.html och vad skulle en sådan kosta på ett ungefär? Är det något ni skickar med bussgods då?
Vi kommer bara bygga olika typer av klösträd, vi kan tyvär inte ta på oss något annat som det ser ut nu. (vill inte ta på sig för mycket)
sen blir det dyrt att ta fram speciellt material just för en den där bolådan så.. aa så ligger det till.
i framtiden kanske jag bygger lite allt möjligt till folk men inte som det är nu som sagt.