Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 863 ggr
Rosie45
0

Mina små "älsklingar"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle bara tala om hur svårt det är att inte behålla

någon i kullen. Jag visste direkt att jag ville ha van honan (blåsköldpaddsmoke-vit van) hon kallas "Marängen".

Sedan kom nästa kull där det var en ny padda med samma färg men, en 03 som kallas " Smulan".

Jag skulle ju bara spara en, kunde inte motstå dessa ljuvliga tjejer så nu får båda stanna.

Dom väntar på sin härliga kille Qingstone som kommer i höst. Tack Tessan för förtroendet.

// Rosie

Annkis54
0

nu har jag lagt in båda bilderna här Rosie
hoppas det var så du ville ha det:)
såååååå söta missar
o Qingstone kommer att passa dem utmärkt:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Livandas
0

Jättesöta båda två!

//Susanne

Chiarettos
0

Förstår att du behåller dessa godisar, jättesöta

//Bodil

Bigblomman
0

Åh, så söta!
Jag skulle ockå behålla dem om jag hade varit uppfödare.

MyTwiggs
0

Jag kan inte säga annat än att jag förstår dig. Jag tycker att marängen ser helt underbar ut!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tessan73
0

Åhhhh så söta dom är ,helt underbara. Qingston kommer aldrig kunna motstå dessa 2 underbara tjejerGlad.

//Tessan

manbukten
0

förstår och vet att det är svårt att låta bli att behålla. Grattis till dom båda

monica75
0

Jättevackra små damer. Stort Grattis till Qingston som är en såå fin kille, hade jag inte haft 2 karlar här hemma så är det inte omöjligt att han hamnat här, har ju sett de små sen de var nyfödda o han har varit min favvo.

//Monica

Rosie45
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Annki för allt besvär.

En liten kommentar bara, Marängen är en sv.sköldpaddsmoke-vit van 01

Smulan är en bl.sköldpaddsmoke-vit 03

Tack för era fina ord

/ Rosie

heliotropes
0

Åhh!jag skrev i den andra tråden. Jag kan förstå att du låter båda stanna. Smulan tyckte jag extra mycket om pga.hennes färgKyss

Eva // medarbetare på Perser

sweete
0

OJ här var ett fint gäng till, Måste säga att alla här inne har vädigt fina kattungar/Angelica