ALISE o ALEXIS!!

Ohhh så söt hon är,,,ljuvlig
//Tessan
Tack Tessan!
Ja, Alise är en riktig liten sötnosa. Hennes bror är svårare att fota eftersom han är svart. Men, jag ska återkomma med bilder även på honom!

Men där är hon ju Lilla Gris Alise.Fast nu är hon ju ren och fin.Pussa på dom båda två.
Stolt ägare till tre La permer
Tack Monica, det ska jag göra! En liten GrisAlis kan vara ren o fin också, åtminstone ibland.
Riktiga snyggingar båda två, tycker jag !

Gud en sådan mysig bild på alise, man bara smälter =)
Tack Sussi och tack Cybercat, roligt att du tycker om lilla GrisAlis….. Hon är inte bara söt utan hon spinner också så fort man tar i henne!

Jättesöta båda två!
Vilka små söta troll…jisses vad dom växer !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka sötnosar…
Söta båda två,min favorit blev Alise.Nu går veckorna fort,och Danmark resan väntar.
/Annika,
Tack alla för era gulliga kommentarer om Alise och Alexis!

Vad fort tiden gått, redan 13 v. men fortfarande lika söta. Förstår att du behåller Alise, hon är en riktig godbit. Hoppas Alexis får det bra i sitt nya hem // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hej!
Jättesöta! Grattis till dem!
Hälsn. Kristina

Jag har haft förmånen att få träffa Alexis nya mate och han kommer att få det som prins där i Danmark.
Stolt ägare till tre La permer

Alise är söt som sockervadd och det är Alexis oxå
Tack Karin, Kristina, Monica och nettan! Idag var vi till veterinären för att Alexis skulle få sin rabiesspruta. Hon tyckte att Alexis var "fin" men Alise "var så söt att hon kunde få följa med henne hem"!

Jättesöt tjej svarta är jätte svårt att fotografera.
Hej Hej ni små sötnosar.Lena

Hälsningar LENA
Tack månbukten och Dockan! Ja, svart är svårt att fånga på bild. De kort som han ser bra ut på är suddiga. Så den här gången blev det den här bilden och den gör honom inte rättvisa.
jättefina sötnosar
Åhh så söta tjejor!!!

Dina bebbar är så…….. söta
Kram Gunilla
Gunilla

MumsFilliBabba vad söta dom är och lilla "gris"Alise är ju bara UNDERBAR!!!!
Nu har du en "Gris"Alise och jag har en "Lort"Alice *asg*
Kul att du behåller henne.
Hon kommer väl på nån utställning framöver :-))))))
Kram o fortsatt lycka till med henne och God tur till lilla Alexis då han flyttar :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tack alla ni som gillar mina "små" bebbar!
Ja, visst är det så att de små liven äter med hela ansiktet. GrisAlis är så ljus så allt syns omedelbart, jag förstår att din Lort Alice är liknande. Alexis syns det inte ett dugg på hur han än äter.
Jag tänkte ställa Alise på Östkatten, hon är anmäld dit i alla fall. Det ska bli riktigt spännande…
Så fina de är
Jag förstår att du ska behålla Alise, o lycka till på Östkatten!
//Susanne
Tack Susanne!