Luleå
Kör lugnt nu alla som ska till Luleå och Arcushallen i helgen!
Jag vet att en del har väldigt långt och då blir man lätt trött.
Vi ska bara nästgårds (12 mil!!!)och åker på lördag morgon.
Då ses vi på lördag då!
Luleå here we come!
Tack för omtanken
, själv har jag tagit ledigt för barnen både imorgon och på måndag just med tanke på resan… Vi har tänkt fara upp till Arcus imorgon över dan, då är det både ljust och inte tvärsent när man kommer fram… sen blir vi att rulla hem efter utställningen, men eftrsom vi inte har nån tid att passa så gör det inget om det blir sent…
Vi ses!!!!

Häromkvällen slog halkvarnaren i bilen igång, det var minusgrader en bit efter E4:an mellan Luleå och Piteå! Så det kan vara halkigt på vägen för de som kör tidigt eller sent.
Jag hoppas på att det blir en bra utställning!
Nu på morgonen har jag badat "Bullan"…det var 2år sedan hon badade sist…och trott eller ej…jag varken ser eller känner någon större skillnad på pälsen
Hon är ju inte den typen som har lååång perserpäls, utan mera semilång och silkig istället. Jag tar henne till utställningen för att förhoppningsvis få Champion-titeln på henne. Sedan tar jag även med huskatten Sture
#2 Jag ser framemot att träffa Sture den store…
#2 vi har haft frost en natt för en vecka sen ungefär… hu vad hösten kommer snabbt inpå, vill ha mer värme…

Vi bor ju ute vid havet numera(Norra Sillskatan-Ursviken på hitta.se).
Havet värmer ju på hösten så vi har inte behövt skrapa rutorna här ute än!!!Sköönt.
Jag har just badat Bernard som är exot.Nog går det fort motför med perser…
Jag skulle vilja ha en perser med exotens kvalite på pälsen…det är ju massor av strån men inte så mjuka men långa som på perserna!
I övrigt bli det att handla,bada Rufus,städa och förbereda kvällens 70-års partaj för min far!Hoppas komma i säng före 12 i alla fall.Dra i väg vid ½6 i morgon…
Kul att få se Bullan igen,Nina!Det var ett tag sen hon hälsade på LillOlle!
VI SES I LULEÅ!
Åhh vad kul det låter hoppas ni får det jätte trevligt å Lycka till !!!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus