God morgon Fredag
Nu är det morgon å regnet öser ner från Viskafors, det är mörkt å kallt.
I dag så finns det inga måste på mitt schema så skönt kanske kan man ta för sig lite vila.
Tvättmaskinen gick sönder igår igen å det är nog 30 .e gången… 
så nu kör vi den till sopan å skaffar oss en ny.
Kanske skulle ta å hämta in lite ved å tända en brasa 
Ha en underbar dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett mulet Ludvika, men inget regn i allafall! Sitter på jobbet och fryser som f…n. Jag vart genomförkyld i går
Inge kul. Ska genom lida dagen på jobbet. Mina kunder slipper ju ha gel i håret, jag kan ju snora lite i stället??hihihi
Ha en underbar helg, jag ska nog tillbringa den i sängen..
Kram chatrine

Godmorgon från Sandviken oxå.
Grå himmel MEN inget regn tack o lov.
Här väntar en fullspäckad dag som vanligt :-)
Ska börja med att bada Pugh som ska flytta till Gävle på em, jag ska själv leverera honom och det känns skönt för då får man se hur han beter sig i nya familjen direkt, dom verkar så gulliga och har redan en misse, ett barnbarn till mig visade det sig :-) så han blir inte ensam.
Sen bär det av till veterinären för att besiktiga honom och Ivar som flyttar till Umeå på onsdag,sen är det bara lilla Judith kvar, den söta lilla blåsköldpaddan som söker nytt hem :-)
Ena trafikskolebilen ska in på sin årliga service så den ska jag oxå hinna med att lämna in.
Handla, städa och tvätta måste jag oxå hinna med under dagen/kvällen och sen ska jag göra en pizza och pizzasallad och bjuda barn och barnbarn.
Ha en alldeles underbar dag allesammans och var rädd om er.
Ps: Lycka till med Algot som ser alldeles fantastisk ut :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
god morgon från ett soligt
Trollhättan
idag ska vi hämta vår kossa
grattis Lena till din nya kossa:)
annars så blir det kattbad här oxå, 2 syskon flyttar imorgon o en på söndag
hoppas vädret blir bättre hos er som har grått

God morgon från ett strålande Göteborg. Här har det varit födelsedagsmorgon, några dagar för sent. Daniel & jag hade så mycket för oss i helgen då vi fyllde år (dagen after varandra) att vi bestämde oss för att skjuta på vårt privata firande - så imorse blev jag väckt med frukost på sängen och paket. Lyxigt!
Idag står jobb på schemat, så klart - och sedan skall Nisse showbadas och försök att täcka över "hålet" på halsen skall genomföras. Man kanske skulle prova Regaine? =)
GRYMT söt liten Judth! Skicka henne till GBG vetja! 
Godmorgon från Kalmar.Här är det lika väder,idag kommer min nya lilla hundvalp till oss som fått namnet Algot,så spännande och roooooligt det ska bli.Han är så söööööööööööööt.Lena