Bruntabby och vit...
Är ju bara så läckert tycker jag. Tycker mer o mer om den färgen. Funderar tillomed på att byta färg inriktning.
Har iallafall tagit några nya bilder på min Khalifa som blev 9 månader i söndags. Har räknat efter sen min förra tråd.
Han har fortfarande väldigt störiga öron tycker jag själv. Men jag hoppas att han växer i dom lite till iallafall. Hur länge ska man vänta innan man kan konstatera att oj dessa öron kommer förbli fula o stora?

Jamen jamen jamen ÅÅÅÅÅÅH Pethra.
Jag dööör, han är så snygg! Så har jag ju själv en helt sjuk fäbläss (sp?) för den här färgen och hans mönster är bara så kanon! Och ögonen, och bredderna, och.. och… KÄRLEK helt enkelt!
Måste dock fråga - är han sådär kall i underfärgen eller luras man av det gröna kanske?
När jag tittar på de här bilderna tycker jag inte att öronen är sådär jättestora. Inte pluttiga nej, men inte vidare stora heller - däremot sitter de högt just nu - vilket ju är ett mindre problem för en hane än för en hona då han kommer att bredda ansiktet mer och "dra ner" dem längre.

Vacker katt

Visst är det snyggt med bruntaby/vit på vitfläckar en av mina favorit färger Grattis till en supersnygg katt
// Christina
#1 hur menar du med kall i underfärgen? Om jag är novis på mkt annat så jag totalt okunnig med tabby.. 
Tack för ni gillar honom! Jag är själv väldigt kär i honom… Han har otroligt stora och klotrunda ögon och jag hoppas att domaren på utställningen ska förtrollas av det o hans färg och glömma öronen. *hihi*

Han är bara så lovely, älskar looken på honom
En kraftig och tjusig kille med en jätteläcker fläckning.
Vänta bara tills han har växt färdigt och breddats mer.."tjoff" så är örorna borta
Jag har mest vana med sena linjer som är färdiga vid 3-5 år,då har man oftast hunnit vant sig med både de ena och andra "felen",till någon annan kommer efter dessa år och säger motsatsen
Jag blir lika överaskad varje gång
Han är verkligen underbar Pethra! Det kommer bara finnas en katt som slår honom på utställningen, och vem kan det vara måntro? :D
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Fantastiskt snygg katt…..WOW…..!!!
Grattis…
#8 hahaha!! Kommer nog många snygga juniorer på utställningen. Vi får väl se vilken av Sture & Khalifa som får bäst bedömning. 

#7 Ja jag hoppas det säger Tjoff lr kanske poff så är de borta.
Hans föräldrar har små välplacerade öron bägge två men man vet ju aldrig..
Tusen tack till alla för goa ord om honom. På Östkattens utställning kan han ses live för den som vill. 
super läcker färg!! Det vita på ryggen gör ju att det blir så snygga kontraster.
Han är ju så ung ännu och jag tror när han breddar sig och öronen trillar ner, så kommer han få en jätte snygg topp eftersom han har så runda, välformade öron.
#11 Tack!!