Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 482 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon alla 11/9!!

Hmm känns konstigt att skriva detta datum om man tänker historiemässigt…

Hur som helst, har skjutsat 2 barn till skolan, har tänkt den yngste ska få vara med mig idag och packa allt som ska med till Luleå… eftersom jag har med alla 3 barnen i helgen så blir det ingen Aloe vera med denna gång, (vet inte om tiden räcker till) hur som helst ikväll/natt ska jag fara och hämta upp mamma och hennes ragdoll… Sen imorgon bär det iväg uppåt… barna har fått ledigt från skolan eftersom resan tar sin tid.

Ha en bra dag allihop!!

stina63
0

Godmorgon Ja ett datum som man minns. Själv så är jag väldigt trött efter nattens härjande. Har glömt hur mycket energi kattungar har i sej. Och jag har två stycken. Oj oj.. men det är bara till att härda ut.

Kram Tina

[Guardians]
0

Gomorron, här i Göteborg  är det mycket fint väder idag solen skiner från en blå himmel.

Idag har jag fått svar på Pennys o Samuels DNA-PKD, de är fria, iofs borde de ju vara det men efter att haft en PKD frilyst hona som avkomma visade PKD så kollar jag mina katter även om föräldrarna är fria. Oj, vad hjärtat klappade då jag öppnade mailen från testet.

Annars så ska jag fortsätta med röran efter översvämningen, idag ska sista golvet åka ut, nu har försäkringsbolaget sagt sitt och alla golv ska ut + att väggar ska rivas.

Utställningsförberedelser blir det med, vi ska ju till VK:s utställning i helgen.

Imorgon ska dottern komma förbi med mängder av kantareller, de har enorma mängder där hon bor och hon och svärmor har nu sina frysar fulla men då de älskar plocka så tar hon med sej hit, lycka.