Härligt att se!
Hej!!
Igår kom min lilla snutte gubbe YadhayeZiba's Sheik Khalifa hem igen. Han bor hos min sambos föräldrar i vanliga fall för vi känner att det räcker med en hane här hemma. Dom bor i Dubai men varit hemma i Sverige över sommaren. De flyttar hem till Sverige för gott igen dec-jan nångång. Och då ska Khalifa bo med dom igen. Under hösten o vintern har jag tänkt ställa honom lite. Det går toppen bra med honom och de andra katterna. Det är bara hans egen mamma som inte kan med honom. Nån som har nåt bra tips på vad jag kan göra för att de ska hålla sams? Han har iallafall kommit på att Selma och Rufus som nu är 10 veckor är jätteskoj att leka med. Bara att han tror att han är lika liten som dom är. Han är 8½ mån och väger 4 kg. Det blir många goa skratt åt dom.
Tänkte visa en liten bild när de busar.
Rätt så söta tycker jag. 
Så super söta 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jättemysig bild på 2 sötnosar
//Tessan

Härlig bild på två supersöta misar!

Härlig bild!
Här kan jag säga att flera av våra honor inte tycker vår Pavarotti som är lika gammal som YadhayeZiba's Sheik Khalifa, va detta beror på vet jag inte riktigt, men han beter sig som en kattunge, väger 6kg och jag tror de ser honom som en fara då han flyger runt bland de små i huset
Det är ofta de står 3st runt honom för flyga på honom, t o m vår Kajsa vovve säger t honom
Men Pavarotti ger med sig, verkar inte ha så ont av det
Kan tänka mig att de som jag tycker han är en riktig klumpeduns, han har ingen kontroll alls över sin tunga kropp ännu
/ Carina
#4 ja jag tror det kan vara nåt åt hållet som du skriver. Khalifa är inte könsmogen ännu heller. Och beter sig som en kattunge så de har nog lite svårt att veta var han är i rangordningen oxå.. Men det är bara hans egen mamma som inte kan med honom. De andra tjejerna går bra och Tyson min fertila hane bryr sig inte om honom ett dugg.
Jag tycker han är tung men väger din Pavarotti 6 kg?? My good! Matar du honom med tegelsten? *hihi*
#1-2-3 tack!!