De Bolero's Trixie of Cybercats
Sådärja. Det tog en vecka, men nu börjar Trixie landa. Idag på morgonen höll jag på att komma för sent till jobbet eftersom hon (för första gången) visade intresse i att leka lite. Vi har provat några olika leksaker och den STORA vinnaren är fiskespöt. Gud vilken fart hon fick!
I och med att hon kom fram och lekte fick jag då också chansen att ta ett par bilder där man kan se henne lite bättre, så här kommer som utlovat några snaps av lilla Trixie. I bikini, och inte helt nybadad, men söt ändå?
WHOW!!! Vad fin hon är!!! Vilka underbara ögon, stora och jättesnygg färg!!! Såå söt missa! Massor av lycka till med henne
önskar Bettan!

Tack Bettan!
Det skall villigt erkännas att det behövs dagsljus för att ögonen skall lysa så här, men det gör det ju för de allra flesta (om än inte alla;)) katter så jag antar att det inte är något att skämmas för :)

kan bara hålla med :) vilken ljuvlig katt, o ögonen är ju helt enormt vackra. All lycka med denna prinssesa.
//Tessan

Myyyyyycket VACKER!!
Alltså WOW vilka ögon …mumsfilibabba alltså !!!!!!!!!!!!!! Super grattis !
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack skall ni ha!
Jag är så glad att Trixie till slut, efter en vecka, blivit lugn nog i sin nya omgivning att hon kunde gå loss och leka. Fram till nu har hon mest befunnit sig under sängar och soffor, och i husen i klätterställningarna - men idag hoppad hon t.o.m. rakt på Nisse i sin jakt på sin leksak, och struntade blankt i honom. Skönt!!
Appropå Nisse så fick han sig en fotostund igår, så det finns flera nya tjusiga bilder på min mysige Marylandskille på vår hemsida (www.cybercats.se)

Så söt hon är och vilka ögon och vilken ögonfärg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Hej!
Håller med tidigare inlägg.
Härliga ögon och ögonfärg!
Hälsn. Kristina
en jättefin katt som lovar gott för framtiden

Jätteläcker, ögonen, wow
Grattis till er nya tjej! Jätte snygg look! 

Hehehe, Trixie tackar och bockar. Vi har inte fått se så mycket av de vackra ögonen den senaste veckan då hon mest surat och antingen gömt sig eller kisat irriterat. Det var därför något av en förvånging ävcen för mig att se hur väldigt häftiga de blev när hon blev glad och lekfull =)
Nu är det nog färdigfotat på henne tills hon kommer i päls - så jag skall inte foto-terrorisera med henne mer, men vi uppskattar alla I Cyberkatt-hemmet de goa kommentarerna, så TACK! =)