God morgon Fredag
Ja då var det äntligen Fredag… Vaknade av att väckar klockan ringde 4.30 dags att stiga upp….aaaaaaaa vill ligga kvar.
Nu har gubben gått till jobbet å det är dags att städa upp å förbereda så han å min minsta dotter har det så bra som möjligt här hemma medans jag är borta. Deras mat är lagad å fryst så det bara är att ta fram å värma…min gubbe är lite dålig på matlagning hihihihi
Tur att han är så bra på så mycket annat.
Sedan måste ju alla andra kissemissar som är hemma ha det bästa tills jag kommer tillbaks. Sedan fixar Johanna å Peter dom resten av helgen.
Här öser regnet ner å jag hoppas det slutar snart för det är inte så kul att köra långt när det slår hårt på rutan å sikten blir dålig.
Ta det ny försiktigt ni alla som skall ut å åka.
Och ha en trevlig dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett mörkt Trelleborg!
Fy, att behöva stiga upp å här tidigt. Men här är uppehåll och ganska vindstilla. Det blir en vanlig fredag på jobbet, börjar kl. 8 och slutar 15.30. Vi inskolar barn, ja små barn (mellan 1 och 2år) det känns i kroppen och huvudet.
Marita hoppas du får en trevlig och givande helg i Drammen. Kör försiktigt i det blöta vädret, hoppas på uppehåll.
Lycka till alla som ska på utställning // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från Halmstad, lite blåsigt men uppehåll. Ja, nu är det snart dags för färd mot Drammen. Packar det sista nu, och hoppas på att man inte glömt något. Transportboxar är framplockade och alla andra katter som inte ska med kollar in dom med stora ögon. Dom som ska med är som bortblåsta. Snart dusch och fixa till sej. Sen kommer Jonas och hämtar mej sen åker vi till Tvååker till Catarina, där vi packar om, för vi ska åka i hennes buss så vi får plats alla i en bil. Ska bli kul med utställning.
Vi ses alla som ska dit. Kör försiktigt.
Kram Ann-Louise.

Godmorgon från Göteborg!
(Mysigt att vi börjat med godmorgontrådarna igen)
Här är det lite so-so med vädret. Det har regnat ordentligt men nu börjar det spricka upp och solen kommer fram, härligt!
Trixie börjar så sakterliga landa, fast det går som vanligt (eller för det mesta) rätt långsamt när det är en vuxen katt, och dessutom hona, som det handlar om. Trixie är 15 månader. Hon har fortfarande inte lärt sig lita på oss, kanske gårdagens bad inte direkt hjälpte :), men hon tittar i alla fall fram då och då och går inte längre omvägar runt de andra.
I morgon är det stor födelsedagsfest här hemma (både Daniel och jag fyller år, han den 7e och jag den 8e september) och vi blir 70 tillsammans - så då är det nog läge att stänga in katterna i sovrummet - i alla fall Trixie. De andra brukar gilla att vara med på fest, kelproppar som de är går de runt och charmar alla =)

Godmorgon från ett lite grått Sandviken MEN inget regn :-)
Jag är ledig idag så jag ska passa på att bada 4 katter på eftermiddagen.
Först ska jag ner en sväng till jobbet och bli fotad för Veckans Affärer och bli intervjuad om mitt företag :-)
Det passar ju mig bra som får fobier bara jag ser att en kamera är riktad mot mig :-( Hur detta ska gå vet jag inte, men jag ställer upp för det är bra reklam för mitt företag :-)
#2 Ler lite då jag ser att du skriver att dom andra katterna som INTE ska med tittar nyfiket i dina transportboxar.
Se upp så att du INTE får med nån extrakatt, som höll på att hända mig i fredags då vi skulle åka på SW.
Bilen var packad och Helen68 tittade in att allt var i sin ordning och att ALLT var med!!! Jaha….det började med att jag hade glömt utställningsväskan!!!!!!! Det var ju snyggt!!!! Tur att hon frågade och har koll *asg*
Sen tittade hon in i transportburen och frågade hur många katter jag hade med mig? Bara Droppen förstås svarade jag :-)
NÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Du har 2 st i buren! Hahahahahaha, då hade lilla Pugh smitit in tillsammans med Droppen och låg så skönt där i buren med henne.TUR att Helen kollade läget där *ler*
Ha nu en underbar fredag allesammans och KÖR FÖRSIKTIGT ni som ska ge er iväg ut!!!!!
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

God Förmiddag fr Kungsbacka där solen kikar fram
Här har vi byggt hage på morgonen åt de allra minsta
Nu är allt städat och klart
I eftermiddag ska det dekoreras i lokalen för morgondagens födelsedagsfest för 11åriga pojkens klass, de ska fira hans 11årsdag
Festen ska min dotter på 22år och hennes pojkvän hålla i, de ska sjungas och busas, fast först ska det ätas Tacos förstås
Nu ska jag ta mig ut och handla lite till oss själva, har bara blivit kalas grejor hela veckan
Ha en bra dag! Lycka till alla ni som ska på utställningen,
kÖR FÖRSIKTIGT!
/ Carina
nu har snart fredagen gått o de flesta är nog installerade i stugorna i Drammen. Ån vad jag avundas dem
här så har det regnat stora delar av dagen o jag har inte gjort nåt speciellt. annat än vanlig marktjänst:)
ha en trevlig fredagskväll alla