Tillbaks från Tyskland
Vilken resa!
Daniel och jag åkte iväg på långhelg till Tyskland nu i helgen som gick. Vi passade på att hitta ett mysigt hotell på vägen ner och åt och drack gott, men huvudorsaken till resan var för att besöka Ela & Harry på De Bolero's och hämta hem Trixie.
Vi höll på att inte komma dit, för körde så TOTALT vilse! Det var ett härligt besök där vi passade3 på att få i oss lite kultur och väldigt mycket Tysk mat - så igår morse gick turen hemåt med en katt i bilen. 14 timmar senare var vi hemma, trötta men lyckliga.
Jag har tagit lite bilder, men de är verkligen inte rättvisande. Alla är av typen "snapshots" och hon är dessutom i riktig "bikini" så här till sommaren, men HELT bedårande! Vi är så himla glada! =)
Vilse i skogen…
Trixie i buren
Trixie i bilen, när hon ville pausa från buren lade hon sig brevid
Trixie här hemma, kasst ljus
ja..svårt att se på korten
men det man ser så verkar hon ju vara jättefin
grattis till henne
Grattis till nykomlingen! Ni pratar väl tyska med henne så hon förstår vad ni säger ? *s*
GRATTIS till Trixie! En katt som även jag varit spekulant på
så jag vet att hon är superfin!!!

Grattis till nykomlingen!
Verkar vara en sötnos!
/ Carina
Super grattis…vilken ögonfärg…gick rakt in i hjärtat där 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis till nykomlingen, hon ser jättefin ut
//Susanne

Grattis till er nykomling!!!!!
Kram Chatrine

Tackar tackar för grattis-arna =)
Trixie är JÄTTEFIN och de här bilderna var mer för att det var kul att få dela med sig än för att visa hur söt hon är. Det kommer tjusiga bilder på henne när hon fått en gnutta mer päls, hon är inte bara i bikini, utan i string-bikini just nu =)

Grattis till er nya katt!!!!!
// Christina

Grattis till en jättefin tjej.
Vilse i skogen sen…skönt det måse vara att veta var man befinner sig.

Grattis till er nykomling. Hon ser ut att ha tagit bilfärden bra. En liten sötnos.
Hälsar Helena

JÄTTEGRATTIS!!
till ett spännande tillskott! Jättesöt är hon! Ser fram emot flera foton såsmåningom.
Kram
Lisa L S*Amors Troll
Ett stort grattis till ert nytillskott, ska bli ku att se fler kort på henne
/Bodil

Grattis till din nya hona, hon ser underbart vacker ut. Lycka till med henne.
//Tessan

GRATTIS till en verkligt supersöt tjej! Älskar hennes färger och söta ansikte! Underbar!!