Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 1040 ggr
englagirl
0

SW i Norge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var då helgen slut och vi har kommit hem ordentligt, trötta förstås, men vad gör det? VI har haft SKITKUL med jättetrevligt sällskap med många glada skratt i många goda vänners sällskap.

Vi träffade så många trevliga norrmän och finnar och svenskar förstås, en o annan tysk och dansk….men där är jag inte med riktigt för jag förstår inte språket .-)

Hur som haver, jag är HELNÖJD med våran helg.

Droppen skötte sig exemplariskt hela resan och jag fick en kanonbedömning av Albert Kurkowski som oxå NOMINERADE Droppen på söndagen!!!!!!!!!

Gissa om jag var glad?!!!!

I panelen mötte Droppen, Chatrines Snyggve och Ove och en till som jag inte minns namnet på nu, och det var ju klart,  skulle hon få stryk så skulle det bli mot OVE the KILLER!!!!

Han är såååååå snygg, så snygg och ALLA domare var eniga i sin bedömning att han skulle få bli SW 2008!!!

SuperDuperGrattis Chatrine till denna otroliga helg för dig. Tänk att åka på prestigefyllda SW och ha 5 katter från sin uppfödning på plats och ALLA 5 är uppe i panel!!!!!!! Vad säger man om det? 1 ungdjur,3 juniorer och en vuxen hona!!!!!  WoW!

Way to go girl!!!!!!!

Vill passa på att tacka……

Helene, Anna, Therese för roligt sällskap i bilen, hoppas Therese har hämtat sig från våran sång :-)

Chatrine, Malin,och Lillan,för oändligt mycket skratt, jag ska träna mer på linedance nu då jag är hemma Lillan. Kanske jag har en liten uppvisning då vi träffas på våran uppfödarträff såsmåningom :-)

Gunilla, Elisabeth och Monica L, hoppas resan hem med husvagnen gick bra.

Jeanette L, alltid lika rar och glad då vi träffas, fast det bara är andra gången som vi träffas så känns det som jag känt dig hela livet :-) Hoppas att det blir fler tillfällen, och jag bara ÄLSKAR Snack-A-Jack…..vilken katt och fortfarande en av det snyggaste silverkatter jag sett!!!!!!!

Nu ska jag packa upp mina väskor och sätta igång att bada ett par katter.

Jag köpte ett skithäftigt klätterträd eller vad man kan kalla det  :-)))) så det ska oxå upp och jag kanske fotar det och visar det vid ett senare tillfälle.

Ha en fortsatt underbar måndag

önskar en skitnöjd

LENA och en SKITSNYGG Droppe Flört

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

Grattis !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

englagirl
0

Tack Marita :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

[Guardians]
0

Grattis till era fina resultat.

Annkis54
0

stort grattis till er
o Chatrine….jag säger som Lena, way to go girl
vi väntar på kort på klätterställningen:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
0

TACK själv Lena!!!! Och ett jättegrattis till Droppens NOM!!! Det var kul att träffa dig och Helene!!! Ha´det gott och vila lite nu!

kram Elisabet

Helen68
0

Lena…. ang linedancen… du skulle ju kunna sjunga till den när du dansar!! Nåt dansant sådär…Anna och Therese hjälper säkert till med att klappa!!  Skrattande

#5 Tack för hjälpen med köp av den gröna "rastgården" Hoppas färden hem gick bra.

Helen

englagirl
0

#6 Japp…..tänkte jag skulle göra det :-) men du! Passar Gråt inga tårar till linedance, eftersom jag vet att Therese är TOKIG i den låten så tränar jag in den *asg*

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Livandas
0

JÄTTEGRATTIS till alla er som var på SW i Norge!!

Underbart att ni haft en trevlig helgGlad

Kram Susanne

Helen68
0

# 7  Jo……..den går bra men tror "leende guldbruna ögon" är bättre….. asg

lite bättre att klappa takten till oxå för Anna och Therese

Cool

Cybercat
0

Stort grattis till Droppens NOM Lena, och även ett STORT tack för underhållande inlägg! Det kändes nästan som om jag var där själv (fast jag ju istället var i Tyskland och kom hem med en egen liten trädblomma - bilder senare).

Och självklart, till Chatrine, YAAAAAY och GRATTIS!! =)

sorundas
0

Resan hem med husvagnen gick bra, men vi var trötta. Det var jättekul att träffa dig Helen.  Ännu att grattis till Droppens NOM.

Kram Gunilla

Gunilla

S*Sorunda's

krasivis
0

#6 Vi tyckte det var kul att pressa priset så att det passade oss alla bättre. Gunilla o jag hjälptes åt.

Jag är trött efter att ha kört ensam hela vägen, men det går över….

Kram Bettan

Helen68
0

#11  kul att träffa er också, så man får ett ansikte på alla namn….

#11 & # 12   Bra prutat!

Kram

MonicaLagerquist
0

Trött som en gnu men nu har jag återlämnat de två vackra maskade perserfröknarna som jag hade nöjet att få "äga" tills fram till klockan ett idag.

Stolt ägare till tre La permer

nettan123
0

Stort grattis era fina resultat

englagirl
0

Tack till er alla :-)

Nu laddar vi batterierna inför Eskilstuna på Söndag.

Kram

// Lena

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

amarula
0

Grattis till alla era fina resultat

och Lena vi syns på Söndag

Kramar Britt-Marie

SofiaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 Hej monica. Var det du som var den underbara människan som hämtade hem min Kishtwars Chokolate chip!!=)!!

Jag visste ju att det var någon vänlig själ som skulle göra det när Elisabeth inte kunde åka, men jag visste inte vem.

Hon har i alla fall kommit hem till Piteå nu, och var väl lite orolig, men började leka redan efter en kvart. En otroligt vacker katt som jag är så glad att få äga!!Skrattande

Stäng fönster Visa i nytt fönster (full storlek)

krasivis
0

Du har helt rätt, Monica hade ansvaret för katten och

kissen åkte med i min bil och senare även med Monica!

SofiaJ
0

#19 Jaha där ser man, vad roligt. hoppas ni uppskattade henne!!Och tack för all hjälp!

ixidixi
0

Tack alla för era rara ord!

#16 orkar vi verkligen tävla en helg till???? Jag är helt slut!!!!! Jag skulle nog vilja vila….Obestämd men men det känns nog bättre om nån dagFlört

ha en bra vecka

kram Chatrine

MonicaLagerquist
0

Ni har ju inte så långt att fara i alla fall.Själv ställer jag ju i Drammen och just nu känns det ju lite jobbigt men det kommer säkert att bli toppen skoj.

Ja hon är väldigt fin din nya tös.Min familj som inte alls gillar den sortens katter tänkte ev kattnappa henne så du hade tur att jag förhindrade det.

Med dig bakom ratten åker man tryggt och trevligt.

Stolt ägare till tre La permer

englagirl
0

#21 KLART VI ORKAR!!!!!!

Vi är ju unga fortfarande :-) eller?

Drammen skulle jag INTE orka med för jag har så ont i svanskotan att jag knappt klarar av att sitta i bilen med mina elever :-(

hoppas det blir bättre till helgen.

Kram o ha det bäst.

PS: min telefon funkar fortfarande inte att ringa in till, jag kan bara ringa ut :-(((((( så ni som försökt att nå mig…..maila eller ring mig på mobilen :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

frukove
0

#20 va fin tjej ni har fått hem nu då!

Bor hon med dej och Doris eller hur gör ni nu`?

är det nån tjej jag får se i Luleå eller?

Ett bra namn-Chocolate Chip!

Lycka till med henne!

SofiaJ
0

#24 Ja visst är hon söt. Just nu bor hon med mig och Claes i det nya huset. Men hon kommer att visas upp i Luleå också. Doris bor just nu hos mina föräldrar och har gjort det under flytten, men min låtsaspappa är ju så kär i henne så hon ska nog få stanna där.

#22 Hahha jag nog förstår jag att man vill behålla henne, men himmla tur för mig att du stoppade detta. =)