SW 2008
Grattis till alla som blivit sw 2008 idag!
Jag måste få passa på och gratta Eli från Tromsö lite extra och hennes Carrex Precius Qeen of Isomar 3-6 mån som blev sw!
Min Exohane Optimal Prime´s Bernard flyttar till Eli om två veckor, så jag känner mej lite extra stolt att det går bra för hennes katt!Jag förmodar att hon svävar på moln idag!
Kan nån fylla på med resterande sw 2008.
Heléne F
Hej!
Jag hakar på och gratulerar alla som lyckats bra på SW-08, ingen nämnd ingen glömd.
Hade turen att få se Elis söta bebis Carrex Precius Qeen of Isomar i Tromsö och även den vackra svarta kastrathanen EC (N) LineSinLiten Fivel som båda idag blev SW-08.
Hälsningar Kristina
grattis till alla från mig oxå
Jätte grattis !!! Vad kul !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Supergrattis till vinnarna, finns det inga bilder är nyfiken!
Vad roligt för dig ,Helene
//Nettan

Tja…går ni in på Norsk skogkatt så kan ni läsa om mitt väldigt tråkiga norge äventyr. =(
MEN SUPER GRATTIS till alla braiga resultat=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#5 men hur kan nån klubb vara så nonchalant!
Du hade ju i alla fall kontakt med dem hela tiden så de visste ju varför du inte hann fram i tid.
Sen att inte nån kan förklara vägen är ju sanslöst!
Dessutom inte bry sej om att kalla på vetten när du hittar fram är ju det sjukaste jag hört på länge!
Kräv anmälningsavgiften tillbaka och bensinpengar!
Informera utställningskommisarien hur illa bemött du blivit också!
Din klubb får hjälpa dej att gå vidare med detta!
Lider med dej!
Inställd på en trevlig helg och sen blir det bara fiasko!

Jag vill gratulera mig själv och Ida till den jättevackra katt som vi har köpt. Kistwars Chokolate chip heter hon och hon tog Ex1 på SW!!
Jättegrattis naturligtvis till Ann-Sissel Jolter som har fött upp denna sköänhet. Och naturligtvis grattis till alla er andra som fått fina resultat på SW!!!
#6..jag har läst hela tråden på skogkatt…o det är ju helt sanslöst
helt otroligt att nåt sånt får hända
kram på dig o Festiz

#6: Ja dessutom så har jag fått reda på att vetten var kvar o väntade. Hmm..kommisarien var just den som var så otrevlig och inte vill hjälpa till. Men jag har mailat o bett om att få tillbaka anmälnings avgiften och bensin kostnad.
#8: Ja det är helt ofattbart att det har hänt.
Tack för erat stöd, det betyder mycket.
Försöker att ladda om nu, det är utställning den 13-14 sep i GBG. Men det är inte så lätt.
*kramar* från oss till er
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z