Mysiga bilder
Jag hittade dessa så här när jag skulle ta en titt hur de mår… ja ni som har läst om min Fiona kan förstå varför jag tycker detta är så mysigt…
Gloria har släppt in Fiona å de tvättar varandra och Fiona hjälper att tvätta bebisarna lite. Få känna närheten å det lilla mysiga iallafall..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Det är som om Gloria förstår, fin bild.
Sedan sätter jag in lite foton på min egen lilla favvorit…

Så mysigt 
Du skall se att snart snuttas det för fullt på Fiona också.
OMG Så väldigt söt & fin din favorit är 

Lycka till med dem
Kram Mia
// Mia
#2, Marita, att du bara vågar att visa en sån goding, risk för kattnappning
Tack Mia och Guardians
#7 Ja jag vågar nog visa henne lite
#7 säg till när du åker Guardians..
jag kommer med..hon har fler snyggingar som är värda att plocka med sig
hihi vad goa ni är..
#9 Ja, vi kan ta en tripp vilken dag som helst
det är ju bara en liten tripp

# Marita..nu får du skaffa tjockare dörrar & FETA hänglås…där hemma ..om dom planerar samåking 
Tycker att detta börjar luta åt…kattnappning & I FOKUS träff hemma hos Marita ..eller vad säger ni andra 
// Mia
// Mia
ring först så tar vi Ritz på vägen :):):):)
vi måste ju hålla på våra traditioner hehe
Åhh! Charmigt mysiga bilder,bilden i inlägg #6 var sååå gooo
Jag fick ju två mammor på Tyras kull,det gick jättebra. Värst är väl om den som är utan stjäl bebisarna och flyttar på dem,det har jag också råkat ut för,rena turen att jag hittade den lille som hade krypit under en kuddhög som låg i ena grabbens rum,denna hona älskade grabben, hon ville väl dela med sig..givmilda som de är.:)

Vilken mysig bild och så skönt att Fiona blivit en del i gänget. Jolene är jättesöt, fel kön och färg för mig bara. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack snälla för era fina å goa ord dom värmer. Ni är så välkomna…när läget är under kontroll..
#14 ja en stor risk finns tyvärr..har redan sett tedens…så jag tror att det blir bäst att Gloria får ha sina egna bebisar för sig själv å man får hjälpa Fiona å göra det bästa av det att hon får annat att tänka på.
Jag tror att när mjölken har sinat så kommer hon nog må bättre..
#16 Tack Karin

Farlig liten guld klimp grattis

Underbart söt!

Tack Bullan 

Visst är det mysigt då de tar emot en annan hona så här, ja man kan bli lite känslosam. Tack Marita för du visar dessa underbara bilder
Vi har faktiskt haft en likadan sits här i dagarna, en som miste och som togs emot av Marängen vår och hennes småttingar, de diar båda, pussar på varandra
/ Carina