Perser iFokus

Perser

Etikett: 09-hälsa-beteenden
Läst 1734 ggr
Annkis54
0

eye envy. vätska o puder

jag har ju bara testat pudret förut o tycket det är jättebra
har nu köpt vätskan oxå
men hur använder ni den.
jag tycker inte att den är något bättre än vanlig koksaltlösning
hur gör ni??
o vad har den för specifik funktion som inte koksalten gör?

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

hm…precis vad jag undrar också….Obestämd… Kanske man ser resultat på lååååång sikt?????

För jag upplever precis samma som Annki..koksalt .

Pudret = super Cool

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

Jag tar vätskan på en bomullspad och tvättar rent runt ögonen precis som jag gör med saltlösningen, sen torkar jag tort och har på pudret. Efter 3 dagar så är resultatet strålande tycker jag. Klarar mig inte utan detta längre. Men jag använder ju saltlösning emellan oxå, använder bara eye envy vätskan om dom börjar bli lite missfärgade.

yadhayezibas
0

Jag har precis börjat använda det. Vätskan+pudret.  Och jag tycker det är SUPER! Såg resultat efter en dag. Testar det på min lilla tjej kattunge här hemma för hon har fått lite missfärgning i ansiktet. Men den är i stort sett borta nu. Hon har haft lite rinniga ögon oxå och de rinner ingenting nu. Ja jag är supernöjd!

Vad jag förstod på Theresia som var här och lämnade grejerna ,ja jag har sån tur att Birgitta May's medhjälpare bor i samma stadsdel som mig. :), så är det viktigt att man lixom masserar in produkterna på djupet. Och att resultatet kan vara väldigt olika för olika individer. Jag använder både pads o såna platta tops.

Jag köpte även kattunge schampot och det kan jag rekommendera. Lilla Selma luktade gudomligt  efter sitt bad i det. Hela familjen gick o gulla o lukta på henne efteråt. *hihi*

[Guardians]
0

Jag använder både vätskan och pudret och tycker de är toppen, tycker egentligen vätskan är bättre än pudret. Sen vill även jag slå ett slag för kattungeschampoot, det doftar underbart av vanilj.

dexter
0

Använder också puder och vätska och är super nöjd….!!

frukove
0

Ni får ursäkta en novis…vad är pudret och vätskan till för?

Ska jag köpa det till mina bruntabbysar och svarta katter?

Eller är det mer för de som är ljusa runt ögonen?

Vad är det för märke på det?

Heléne

Tessan73
0

det är mest till för dom som är ljusa under ögonen, det tar bort missfärgningar, och pudret gör katten vitare + att det tränger in i pälsen, det ligger inte kvar på samma sett som vanligt puder och det gör att katterna rinner mindre ur ögonen. Produkten heter eye envy.

Dockan
0

ObestämdJag har ju en vit katt som jag ställer ut,har provat mycket till hans ögon,tycker inte jag har kommit fram till något supermedel,det går lika bra med linvätska och vilket puder som helst,men jag underhåller hans ögon hela tiden så det blir inte så mycket på honom.Lena

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

då ska vi köra så som ni säger
o låta det gå några dagar o se om det blir bättre:)

tack för alla svar

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Jag har ju haft dessa produkter hemma, har pudret idag också. men jag vet inte vad jag ska tro om det,

Ingen mer skillnad än de dagliga rengörningar med koksaltet som jag sett

/ Carina

Dockan
0

Glad#9 Gör det Anki,det är ju onödigt att slänga pengarna i sjön,du vet ju att jag är noga med Titus och jag har ju prövat allt,men om man håller efter ,förstår att det är jobbigt när man har så många katter jag har ju bara 3 och förresten va kul att det kom lite nytt om katter,Hej Hopp LenaTungan ute

Hälsningar LENAGlad