Alsace Futures Le Mont
Jag måste bara få visa vår nya underbara "lillkille" som precis flyttat till oss här i Harlibrie´s gänget!
Tack snälla Gunnil för att vi fått förtroendet att få äga denna fantastiska killen; & maken till stabil katt har sällan skådats måste jag berätta! Han "traska" in här som han bott här hela livet; hälsade på vovven (a´45kg) & trava ut i kattgården utan å blinka! Vilket temperament denna gossen har; vi är sååå stolta över vår "lilla" Pelle!
Så får jag lov att presentera:
Alsace Futures Le Mont PER es 21 01 63

Wow vilken häftig kille Grattis

Tina!
Tack för dina snälla ord. Lycka till med vår lilla skitgris!
kramisar gunnil

Grattis Tina & Mats till en fantastisk vacker kille.
kram Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Grattis till nytillskottet 
Kram Mia
// Mia
Grattis till en så söt kille
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack till Er alla för allt fin ni säger!
Vi e så otroligt glad för denna gossen!
Kram!
Tina

Jätteläcker kille, det är bara att gratulera. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Ursöt.Lena
Hälsningar LENA

GRATTIS Tina till nytillskottet. Han är verkligen en liten GODING och såå LÄCKER. Men vad kan det annat bli med de föräldrarna till honom.
Han kommer du få mycket roligt med i framtiden både i avel och på show.
Pussa och krama Pelle ifrån mig (vi fick en så god kontakt, så charmig som han är *ler*).
Kramar
Helen

WWWOOOOWWWW,,där är han ju,,,så underbar han är. Jag bara älskar bilden på honom. Nu är det bäst du sätter på kaffe så jag kan komma och se honom live,,,,längtar. All lycka med denna underbara kille.
Kram på dig,,Tessan

Grattis till en snygg kille
/Britt-Marie
Grattis till nya kille!! Häftig och mycket ovanlig färg. Lycka till med avelsarbetet!
/Eva

Nu har jag varit och sett underverket live,,,,wow säger jag bara,,,vilken underbar katt,,,och vilket temprament,,,hur cool som helst,,,,,,jag är kär
. All lycka med honom nu Tina om jag inte kidnappar honom förstås :):)
Kram Tessan
Å så vacker! Grattis till snyggingen
Klem i massor
//Åsa å pöjkera
men så fin
V A R får ni tag på alla oddeyed
o vitfläckar
J A G V I L L H A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Superläcker, och oddis också vilken lycka.

STORT VARMT GRATTIS till en helt underbart söt kille - verkligen DRÖMVACKER!!! Perfekt är ordet på honom!!! *WOW*
Grattis till nya misssen! Jättesöt!

Tack Tina och alla andra för snälla ord om pelle!
Jag vet att han har det superbra hemma hos Tina, lycka till med skitgrisen i fortsättningen, ge han inte för mycket välling om du inte vill bada ihäl dig….:)))
gröten kanske är bättre??:))
kramisar gunnil