Optimal Prime´s kull
Nu har jag sålt alla mina 5 kattungar.
Det känns så tråkigt men jag hade ju tänkt sälja alla den här gången.Men innerst inne har jag ju hoppats att nån skulle bli kvar ändå…
Men ALLA har fått så himla bra köpare så samtidigt är jag jättenöjd!
Så här såg små skruttarna ut när de var 5 veckor!Då visste jag ju inte vilken färg eller vilka som var perser eller Exotic!
Från vänster har vi:
Penny: Exotic f24
Rufus: Perser ns
Bernard:Exotic n24
Bianca:Perser f24
Isaac:Exotic n

Är ju inte så haj på inlägg och sånt men gör så gott jag kan!
Hade ju velat ha kommande bilder i tråden ovan men det kunde jag ju inte…Håll till godo!En presentation vart kattungarna har hamnat bara!Tusen tack till som velat köpa katt av mej!Jag är så nöjd med er!
S*Optimal Prime´s Penny
Bor hos Annica Kilström -Guardian i Göteborg
Penny är anmäld till nån utställning på västkusten i höst.

Sist men absolut inte minst(tyngst-2.2 kg vid 16 veckors ålder)
S*Optimal Prime´s Rufus
Ska flytta till Jens och Nina i Umeå-riktiga djurvänner ,som lånat hem honom några dar för att se att han även tycker om deras husis.(Och det gör han!Puuh!)
Sen tar jag med honom oxå till NOS efter det flyttar han till dem.
På Nos ska jag dessutom ställa mina älskade (och redan saknade)trubbnosar i kullklass.
Det var kul att det fungerade hos dem, ska bli spännande att höra resultaten från NOS, de ska inte ha med Isaac med?

Det är en superfin kull , Helene
Känns alltid mycket tryggare när de hamnar i rätta hem .
Jättesöta kattungar!
Hoppas de kommer att trivas i sina nya hem.
//Susanne

Tack för att ni också tycker om min kull!
#7 Nej,Issac kommer ju inte dit!Han blir ju den enda av dem som inte kommer att ställas.Men jag ska bearbeta dem till våren och se om dem vill ställa i Ö-vik,kanske.
Jätte fina småttisar å kul att dom skall visa upp =)) Roligt att alla har fått det så bra.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus