Kattungar på MÄLARKATTEN !
Hejsan!
Eftersom det är babyboom just nu och hälften av Kategori I-katterna är kattungar i klass 12, d v s 3 - 6 månader gamla,är det väl de enda som har konkurrens på utställningarna……
Här kommer några foton på Linda Almyrs bebisar som precis blivit 3 månader. Linda har köpt två avelshanar av mig. Lite stolt är jag allt att min kattungeköpare får fram så fina avkommor som dessa.
Deras pappa är S*Amors Troll Ricochett och deras mor S*Lilly Chic Zola är dotter till S*Amors Troll Toy Boy. Här kommer foton på svarta persertjejen S*Lilly Chic Betty Boop
och svartsilvertabby persertjejen S*Lilly Chic Kendra Lee
**
**
**Jag önskar alla utställare Lycka Till i morgon söndag!
**
Kram
Lisa L
S*Amors Troll
Perser & exoter
http://www.amorstroll.com

Jättesöta båda två! MUMS!!

Väldigt fina båda två. Silvertabbyn är ju såååå söt !!
Lena W
Betty Back`s Exotics

Hej igen!
Fick en liten rapport från en lycklig Linda Almyr idag söndag. Hennes lilla trollunge silvertabby tjejen Kendra Lee är nominerad hos den ryska domaren
Men hon trodde att chanserna att vinna i panelen mot gårdagens BIS-vinnare, Sandra Spjut's Balasore's Ken, Exo n0121, var mycket liten. Dels är Ken en mycket snygg katt och blir hela 6 månader om några dagar, medan hennes lilla Kendra Lee är precis fyllda 3 månader.
Kram Lisa L S*Amors Troll
Underbart söta
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hej igen!
Lilla Kendra Lee blev BIS klass 12, kattungar 3 - 6 månader, till Lindas och de nya ägarnas stora glädje!
Hälsningar Lisa L S*Amors Troll
Oj,. grattis till Kendra, Linda och säkert överlyckliga kattungeköpare
Stort grattis
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
GRATTIS!! Hon ser ju för bedårande ut!!

Jätte STORT GRATTIS !!!
// Christina

Supergrattis Linda till din Kendra -hon ser ju jättesöt ut!!!
Grattis även till kattunge köparen som måste känna sej jättenöjd!!!
Heléne
grattis

Grattis Linda och till den nya ägaren.
Kendra är skitsnygg!!

Grattis i massor
//Tessan

UNDERBARA bebbar, blev såå KÄR i Kendra vilken liten DOCKA. GRATTIS till Kendras NOM.
Kramar
Helen

TUSEN TACK för era snälla kommentarer!
Jag skall framföra dem till Linda.
På söndagen var lilla Kendra nominerad och blev BIS 3 - 6 månader till Lindas stora glädje.
Hennes storasyster från en tidigare kull Lilly Chic's Nova Space, var en lika söt kattunge som lillasyster Kendra och blev BIS några gånger. Visst påminner de om varandra!?
Det är inte ofta man ser så rent silver (förutom på Hasseliden katterna förstås…)
Storasyster Nova som är jättefin även som vuxen har stannat hos Linda för att användas i hennes fortsatta avel.
Det är alltid lika roligt att mina kattungeköpare får så vackra bebisar efter mina kattungar. Speciellt när de är så tacksamma som Linda är.
Kram Lisa L S*Amors Troll
Grattis!
Underbart fina katter du visar upp!!