Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 640 ggr
Balasores
2008-08-23 23:26
0

Mälarkatten

Pratade precis med Sandra Spjut som var och ställde ut på Mälarkattens utställningen idag  en liten utställning. Sandra svävade verkligen på molnen då hennes Ken blivit BIS 3-6 idag . Ett Stort Grattis Sandra !!! och alla ni övriga Grattis och lycka till ni som ska ställa även i morgon

Vuxen hane: Ingen närvarande

Vuxen hona: Ingen nominerad

Kastrat hane: ixiDixi's Bond, Exo ns2262

Kastrat hona: Frère et Soeur Nadezhda, Per g

Junior: ixiDixi's Drop Dead Gorgeous, Per fs2262

Ungdjur: Balasore's Ken, Exo n0121

Ha det så gott !Skrattande

// Christina

frukove
2008-08-24 02:08
0

Grattis till alla BIS på utställningen!

Nu längtar jag bara till i mitten på september då det bär av till NOS.

Där ska jag ställa kull och klass 12.

Det är mina tre som jag hade kvar när det skulle anmälas till Luleå.

Optimal Prime´s Bernard,Bianca & Rufus!Ska bli så kul att få åka på utställning igen!Sist var ju SOL och då var jag ju med i utställningsgruppen och ställde tre katter.Så då hann jag inte riktigt med allt prat man vill hinna med!Och titta på alla vackra katter!

Heléne

manbukten
2008-08-24 09:07
0

Jätte Grattis till alla vinnare

lenaP3
2008-08-24 19:45
0

Jättegrattis till BIS:et på "din" Ken! Jag såg honom live i Heby och det är en kanonfin kille!

//P3

Marita-L
2008-08-24 19:47
0

Jätte grattis !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

[Guardians]
2008-08-24 20:08
0

Jättegrattis

#1, synd att det är så långt emellan, hade varit kul annars att ha med de två andra med i denna grupp så kullen hade varit komplett.

frukove
2008-08-24 20:35
0

#5 jaaa,tänk få ställa alla fem från min kull!Det vore ju jättekul!

Men de är ju så utsprida.I dag kommer en kille här ifrån och kollar på Rufus.Men han ska flytta till Umeå.

Penny bor ju i Göteborg,Isaac i Ö-vik,Bianca i Piteå(bara 8 mil!!),Bernard flyttar ju i Tromsö i NordNorge.Så de vore ju ganska omständigt att ordna det.Men det är ju kul att det är så många som ska ställas i höst!

Återigen-GRATTIS till Samuels BIS!Så kul när du ställer på en Sverak utställning för första gången oxå!

Heléne

Marita-L
2008-08-24 21:18
0

CoolJa här hos oss i IDP så måste hela kullen vara komplett annars kan vi inte ställa kull.. så det skilljer sig nog lite där på IDP & Sverak..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

[Guardians]
2008-08-25 01:39
0

#7, men i IDP är de ju mellan 9-12 veckor som kull, då får man inte ta in dem ens på en SVERAK så här är ju en riktigt stor skillnad.

englagirl
2008-08-25 16:24
0

Grattis Christina o Christer till Ken´s BIS!

Jag hade en trevlig helg tillsammans med hans husse o matte och jag måste  bara säga att jag gillar honom jättemycket, vilken festlig kille han är Ken :-) Busig så in i norden och full i spratt, han fick publikens jubel många gånger då han levde rövare i panelburen :-)

Stort Grattis och hälsa sandra och hennes kille nästa gång ni pratar.

Kram

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ixidixi
2008-08-25 18:02
0

#9 Hänger med Lena här! GRATTIS!

Kram Chatrine

OhFours
2008-08-25 19:09
0

Ett STORT GRATTIS till Kens BIS i helgen, men så är han ju en riktig SNYGGING med.

Många Kramar

Helen & Elsa (som hälsar till brorsan)

Amorstroll
2008-08-25 20:10
0

JÄTTEGRATTIS Christina!

som uppfödare till Ken!! Kul att han har fått en så trevlig ägare som Sandra Spjuth! Vi har haft många trevliga stunder på utställningar förr i tiden när jag började ställa ut. Kul att hon hittat tillbaka. Det behövs flera som hon på våra utställningar.

Har du något foto på Ken? Det skulle vara kul att få se honom på bild. Jag tror inte Sanda är med på några listor….

Kram

Lisa L S*Amors Troll

Balasores
2008-08-25 22:46
0

Tusen Tack alla som gratulerat Ken ! ! !!!  Jag ska hälsa och tacka från Sandra hon kommer att sända mig nya bilder . När jag får dessa så lägger jag ut dom på forumet

Ha det så gottSkrattande

Christina