Fjärde raka :-)
Hej allesammans.
Sitter nu i Eskilstuna hos Anna och Therese, Maryland´s efter en rolig utställning med TREVLIGT utställningsklimat i Kungsör.
ixiDixi´s Dropdeadgorgeous tog sitt fjärde raka BIS med KANONbedömning av Grazyna Laskowska-Malaga. ALLT på Droppen var bra enligt henne och jag håller ju med förstås :-) Hon är min lilla älskling som ÄLSKAR att visa upp sig och domarna bara älskar henne.
TYVÄRR så var det MÅNGA "soffliggare" igen som gjorde att Droppen inte hade nån konkurrens,hon var med andra ord ensam junior…….MEN, jag har hittills inte sett nån som tackat NEJ till ett BIS pga för lite motstånd :-)
Det var 20 katalogförda katter och 6 ABS varav min hane Malinka Bogdan som inte var i päls pga att han parar honor för fullt :-))))))
Imorgon siktar vi på FEMTE RAKA och ännu en JW-titel till ixiDixi och Droppen. Håll tummarna att hon får den titeln imorgon och det får gärna vara några fler juniorer som ställs då :-)
Stort Grattis till ALLA som ställde idag och väl mött imorgon!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Oj
, hoppas hon sopar golvet imorgon också för hson är sååå söt!!!
hoppas på en lika fin dag imorgon

Jag håller tummarna
// Christina

TACK för era goa ord.
#3 JAG och alla vi i Eskilstuna håller tummarna för alla imorgon och ett STORT grattis till dig som uppfödare till Ken:s BIS idag.
Vilken liten rolig krabat :-) och vad han har vuxit sen sist jag såg honom i Sundsvall.
Jag fick ju dessutom äran att bära fram honom till NOM och han är riktigt fin :-)
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Grattis Och det är väl självklart att hon får ett imorgon med hon är ju super snygg
Kramar Britt-Marie

Håller tummar för femte RAKA till sötnosen

Hejja Hejja ….. Way to go girl 
GRATTIS….Så roligt …tackade du inte nej till BIS-et ?
Märkligt du är.. * ASG*
Håller tummrna för ett 5 raka & en JW titel till en mycket vacker ung flicka.
Kram Mia
// Mia
Grattis och även jag håller tummarna från utställningen i Varberg
Jätte grattis, håller tummarna för Droppen
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis Lena till droppens BIS. Det är ju en snygg katt du har så du ska vara stolt över det, med eller utan konkurrans :)
Har fixat allt här hemma. ¨så nu är det bara "hopp i säng", så jag är på plats att hämta Lena F 5.30.
Så ses vi å Mälarkatten i morgon. Kram Linda
Grattis !!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Grattis till Droppens BIS!!!
Hoppas det blir ett till i dag också fast med lite konkurens, …….fast det gör ju inget om hon inte har det heller….. ler
Kram Helen
GRATTIS från mig med till BIS:et! Jag håller också tummarna för ett femte nu idag!!! Kram Bettan.

JÄTTEGRATTIS!
Håller tummarna till att ännu ett barnbarn till mig blir JW! Den andra hos IxiDixi med mina linjer i så fall. Snart kommer väl den tredje, snyggingen Ove.
Hälsningar från
"farmor"
Lisa L S*Amors Troll