min ängel
Med stor sorg måste jag berätta att min älskade Jazmine inte längre är med oss. Efter ett snabbt insjuknande var jag tvungen att låta henne somna in i går. Det är så tomt här hemma. Vi begravde henne på en vacker plats under ett träd och nu har hon det bra när hon leker o springer omkring i katthimlen.
tack Tessan för att du är ett stort stöd för mig i min sorg, låter mig gråta floder och hjälpen igår när vi sa adjö.
Nu ser jag knappt vad jag skriver längre för tårarna rinner så…
//Monica

Du vet vännen att jag tänker på dig hela tiden,,,lider med dig så. Det är så grymt när vi måste ta bort våra älsklingar. Men ojjj vad vackert det blev, med begravningsplatsen under ett träd,,fika på en filt och tänt ljus. Vi kan bara trösta oss med nu att hon har det underbart uppe i katthimlen med massa nya vänner att leka med. Du är bäst gumman och du kunde inte gjort detta finare.
Tusen tröstkramar från mig,,,puss o kram på dig

Det är aldrig roligt när vi förlorar våra fyrfota ulltussar….
R.I.P Jazmine
Här kommer en liten ängel som vakar över lilla Jazmine.Kramar Lena

Hälsningar LENA

Så ledsamt …..sänder tröstkramar
// Mia
// Mia
De allra allra flesta av oss har varit med om detta
o kanske flera flera gånger
det är lika svårt varje gång
det enda vi kan trösta oss med att katten är på den bästa tänkbara platsen nu
Kram på er alla/Annki

Så jobbigt för dig att mista din älskade Jazmine, ibland blir inte livet vad man tänkt sig. Tänker på dig // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack så mycket allihopa… Det finns ju inte mycket att säga utom att hon har det bättre nu men det är skönt att veta att ni tänker på mig. Tack o lov har man ju 3 till små ulltussar hemma, så man känner sig inte helt ensam.. men det här var ju mammas katt som alltid sov hos mig och gosade. Livet är hårt, tyvärr.
Kram på er //Monica

Tröstkramar!!!
MVH Isnornin
Många tröst kramar
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Många Tröstkramar fr mig!
Det gör så värkande ont att behöva ta detta beslut
Men nu har hon det bra ovan Regnbågen med många härliga vänner som tar emot henne, hon kommer alltid minnas dig som en underbar matte

Vilken fin vän du har(Tessan) som va med dig, låter så fint det ni gjort med Begravning & allt
Kram!
/ Carina

Lider med dig! Vet hur ONT, så ohyggligt mardrömslikt ont, det gör.
Hon har det BRA där hon är nu, och ni kommer att ses igen så småningom!!
Skickar massor med TRÖST- OCH STYRKEKRAMAR till dig!!