Ny Hemsida
Nu har jag gjort en hemsida den är inte riktigt klar men det kan kanske vara kul att se lite ändå ni kan prova och skriva lite i min gästbok så man ser att den funkar
Kramar Britt-Marie

Hej Grattis jätte fin och härlig färg, kunde inte skriva i gästboken snyft

#1 prova klicka längst till vänster i text fältet tills du ser markören ställer sej rak, problemen verkar vara i explorer men funkar jätte bra med MozillaFirefox
Hej Britt-Marie! Jättefin hemsida blir det! Jag försökte också skriva i din gästbok men lyckades inte. /Elisabet

#3 va tråkigt ska försöka fixa det men det är inte så lätt när man inte kan så mycket, men kul att du tyckte den var fin ändå
/Britt-Marie

Grattis till egen hemsida :-)
Nosgnugg till Polarn från gammelmatte.
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#5 tack synd bara att den inte funkar till 100% i explorer men jag jobbar på det
Polarn nosgnuggar tillbaka till dej
Kramar Britt-Marie
Jätte fin hemsida !! Jag försökte lämna ett tassavtryck i din gästbok men det gick inte så bra men snart kanske.
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
En riktigt snygg sida!
Sidan är fin!! Men jag ser inte hela "knapparna" de ser ut att ligga omlott… Jag kan inte heller skriva i gästboken.

Man får klicka mycket och lång väntan i hörnan innan gästboken vill vara med och så på varje rad

#7,9 det är jättetrist att det inte funkar men ni kan ju byta till mozilla där funkar det HiHi
men kul att ni tyckte den var fin iallafall
#10 tack för lite mer instruktioner
Kramar Britt-Marie
#11 Det borde inte ha nån större betydelse egentligen om man har Explorer lr Mozilla Firefox…. vad gör du den i för program?
Jag har explorer och det fungerar utan problem.
Det kanske är om man har för gammal version av explorer som det inte fungerar?
Min är inte gammal… så är nog inte det heller..

#13 jag har gjort den i publisher eftersom jag inte kan det här med kodning, och jag tycker också att det är konstigt att en del som har explorer kan se den okej men inte andra.
Kram Britt-Marie