Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 929 ggr
Cajza
0

Dini i Kristianstad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några foton på Dini med Kristina Rautio och med Mattias. Ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

englagirl
0

Ser ut att vara en riktig gosebjörn :-)

kram Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Cajza
0

Tack Lena. Ja han är en stor och gosig hane, men han har inte börjat para ännu. Han är två år, men det kommer väl. // Karin

Karin

Marita-L
0

Som en stor nallebjörn som man vill ha bredvid sig i sängen när man sover …en snygging med Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

Ovanligt att se sådan tydlig mönstring på skallenGladJättesnyggt!!!! Jag vet att Kristina värdesätter STORA katter….hon hade säkert som synes svårt att släppa honom ..hihi!..det kanske fanns risk för kattnappning där.Flört Nallebjörn stämmer bra in på honom…

Eva // medarbetare på Perser

Cajza
0

#3 Tack Marita, ja han är stor, men ligga i sängen, nej det vill han inte. // Karin

#4 Tack Eva. Han har bra mönster över hela kroppen, han bytte päls i våras och har fått vuxenpälsen och det tyckte domarna var jättesnyggt vid denna tiden. Ja Kristina tyckte mycket om honom och gav honom en bra bedömning // Karin

Karin

heliotropes
0

#5 Vad kul!:) Domare vill ju helst se mönster med så mycket kontraster som möjligt..likt Bengalerna,men på långhår är det lite svårare att uppnå om de samtidigt ska ha en bra längd,det är lite synd tycker ju jag som är långhårsfantast och som tycker mycket om mönstrat;)

Eva // medarbetare på Perser

miascharming
0

ÅÅ, vilken gosebjörn Kyss

// Mia

Lovebuffen
0

Väldigt söt, som en nallebjörn! MUMS!

Cajza
0

Tack Mia och Lovebuffen, roligt att ni gillar honom // Karin

Karin

Amorstroll
0

Hejsan!

Hann är KANONFIN med en helt underbar ögonfärg. Jag har burit på honom så jag vet!! Jag blev inte förvånad över helgens resultat måste jag säga…..jo, förresten på söndag…..

LYCKA TILL! med denna vackra kille i framtiden!

önskar Lisa L S*Amors Troll

Cajza
0

Hej Lisa!

Tack för dina ord de värmer. Jätteroligt att du gillar honom och tack för dina lyckönskningar // Karin

Karin