God morgon Torsdag !
Även idag så öser regnet ner över Viskafors…man vill inte gå upp ur sängen ännu men man måste ju.
Idag börjar min stora tös gymnasiet bageri å konditori så spännande
I dag skall jag å Carson hälsa på badbaljan, men han vet inte om det ännu bara…
Ha en underbar dag
/ Marita
Sänder ut ett litet foto på en liten nalle björn som nu är till salu.
Crystal Pearl`s I`m The One
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Godmorgon från ett mulet men dock regnfritt Gävle än så länge.
Idag ska jag fortsätta bada katter här hemma, hann 6 st igår, så jag bör hinna dom andra idag :).
Annars blir det inte så mycket mer, mycket att titta på OS nu,,,jag som är tokig i sport, det är ju rena julafton med idrott på tv hela dagarna
.
Nu ska jag skicka iväg barnen till skolan.
ha en bra dag allihop
//Tessan
Godmorgon från Kalmar.Här blir det nog fint väder idag.Roligt att din dotter går i mammas fotspår
jättesöt är din lilla Nalle,o Tessan duktig på att bada så många kissar,nu vankas kaffe.Hej Hopp Lena
Hälsningar LENA

God Morgon allesammans!
Efter en god natts sömn, 10 timmar närmare bestämt så känner jag mig mycket piggare och ganska utvilad…..tills kvällen kommer antar jag :-)
Idag ska jag snickra ihop ett trimbord som jag ska ha med mig till helgens utställning. En utmaning men inte så svår *ler*
Helen68 kommer nog och hälsar på i Sandviken och vi kanske går ut o lunchar.
Ska försöka att hinna med att knåpa ihop några annonser på kattungar som snart är flyttfärdiga och städa förstås :-)
Hoppas jag hinner med att bada nån katt oxå, hann "bara" med 9 st i helgen så det är ett gäng kvar då alla kattungar ska i badet.
Jag har ju semester nu i 14 dagar men ska ner till vägverket med en elev på em som ska köra upp och hon ville absolut BARA ha mig till provet så det måste jag ställa upp på men det tar inte mer än en 1.5 timme.
Ha en fortsatt UNDERBAR torsdag allesammans.
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#3 Kom bara ihåg att ta hand om dig också!!!, kul att vara så poppis eller???
Åt vilket håll är utställningen (känns som jag har noll koll…)
Här skiner solen men samtidigt är det som regn i luften, här blir det städning idag också… Ska bli sååå skönt att skolan börjar på måndag, sen blir det bara jag och den yngste hemma när jag har mina lediga dagar… gissa om jag ska njuta!!! (11 veckor sommarlov är inte bara positivt…)
Ha en trevlig dag alla!!