Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 561 ggr
englagirl
0

Länge sedan.....

….jag var så här TRÖTT!!!!

Fattar inte vad det är för fel? Är det hösten?

Nån mer som känner så här?

Iofs så blir det inte många timmars sömn per natt men det har tar priset.

Jag har i alla fall tagit semester nu i 14 dagar och ska bara vara hemma och ta det lugnt. eller lugnt o lugnt….*asg* en o annan utställning blir det men det är i alla fall lugnt.

Jag fick ju 6 st ragdollbebisar i måndags då min dotter som har mammakatt ringde 06.15 och berättade att Matisse var på väg att föda. Så nu ska jag bara sitta vid bolådan och gosa på dagarna :-)

näää, nu ger jag upp för ikväll och bäddar ner mig…..undrar vilket år jag gick och lade mig kl 21.00?????

God natt allesammans och sov gott och dröm vackra drömmar :-)

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

Ja du Lena du är inte ensam, fy denna dagen har jag sovit middag å ändå är jag bara så trött…hoppar också i sängen nu efter denna titten här.. visserligen har jag haft vakande nätter här men varje dag är man lika trött.

Grattis till din kull å 6 bebbar inte illa.

Njut av din semester.
/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

krasivis
0

GRATTIS till den stora kullen Lena!! Sköt om dig nu och hämta nya krafter!  Du är säkert helt utarbetad efter att ha flyttat och donat med det. Vila och tänk lite på dig själv också!

[Guardians]
0

Här är en till som är dödstrött, sitter och funderar på en semestervecka inom kort, värmen lockar och på jobbet börjar alla komma tillbaka igen så möjligherna finns för snabb planering. Även jag ska ställa ut till helgen, ser absolut inte fram emot detta då min hane beter sej som en riktig gangster med hormonerna på utsidan.

Sover såå dåligt trots att man är dödstrött och har kallt o skönt i sovrummet men kommer man in i detta med sömnstörning så är det svårt att komma ur igen. Nu när jag skriver har jag mitt lilla glädjeämne, lilla Penny som inte lärt sej hoppa upp i knät ännu, hon har en ny taktik som består av fasta spark mot benet varierat med att bita i tårna, lillpluttan.