Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 617 ggr
Marita-L
0

God morgon Onsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla här på forumet!
I dag öser regnet ner över Viskafors åd et är grått å dystert, man vill dra filten över sig ..tända en brasa å bara mysa.

Men inte då nu skall vi till stan å handla skol grejer..nu börjar skolan på Torsdag å två på Måndag..

Sedan behövs nya skor å ja ni vet säkert hur det där är..vad har hänt..
alla har vuxit ur det ena efter det andra..Cool

Ha en underbar dag…
Här ser ni Crystal Pearl`s Black Jade

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

krasivis
0

Godmorgon!

Vilket gulligt litet svart knyte du visar upp Marita!

Här i Melllansverige har vi relativt fint väder med lite blå himmel emellan molnen. Jag har badat en katt och ska fortsätta med någon liten kisse tänkte jag.

Ha´det bäst idag önskar Elisabet

Dolleminas
0

nej men åhvVilket sött uttryck!!Kyss, här skiner solen och jag småplockar lite… (ni vet ett annat ord för städnng, sen i em ska jag iväg och vaccinera vårat nytillskott i familjen (våran blandrasvalp…)

Ha en trevlig dag alla!!!!

SussiF
0

Go förmidda'

Här är det ganska så soligt och relativt varmt.

Jag har hållit på med bilder av Quizzie, Queenie och Primus idag. Smakprover kommer i egen tråd.

Ska till veterinären med fotbollen, Minx. Det måste vara något som inte står rätt till där……. Han är klotrund om magen och den känns vätskefylld, men han äter, dricker, kelar och busar precis som vanligt! Jag hade funderingar på FIP……. men hälsotillståndet stämmer inte riktigt för det……. Usch ja! Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt !!!  Håll gärna tummarna för mig och Minxen i eftermiddag!

/Sussi

Cajza
0

Vad söt hon är lilla Jade. Jag vill se fler foton på de andra i kullen…. Här i Svedala skiner solen och det är ca 20 grader, en jätteskön dag. Ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita-L
0

Tack för era fina ord om lilla Jade.

#2 Grattis till nytillskottet =)) Säkert super söt å busig.

#3 Nej han är väl inte sjuk den lilla godingen?? håller tummarna för att allt är bra…säkert bara gaserTystFlörthan behöver säkert bara prutta lite..

Hör av dig när du har varit där.

Tröst kramar Marita

#4 Det kommer fler foton snart =)) Jag tog nya foton på smoke killarna å la in på min hemsida ljuset blev bättre där..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s