BIS-lördag
Godmiddag
Tillbaka på jobbet efter utställningen i Kristianstad båda dagarna. Visst är man trött, men…… Vi är jätteglada, vår Dini blev BIS på lördagen med båda domarrösterna, vilken känsla. På söndagen blev han nominerad men blev slagen i panelen av en jättevacker röd perser "Kingen" som fick båda rösterna. Frida fick sina två 1:a CERT och Zäta EX1. Det var en mycket trevlig och välordnad utställning som MIN Kattklubb ordnat, deras 1:a. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Jättegrattis till Dinis BIS!!! Grattis även till dina andra två katter!! Det låter som om ni haft det mycket trevligt på utställningen./Elisabet

GRATTIS Dini till ditt BIS .Jag blev alldeles knottrig på armarna när de sa att det var eniga domare och så fick Dini sitt BIS.Men han är så värdig att vinna en så coooool och snygg kille.
Även Grattis till Fridas båda cert och Zätas EX1.Hon är bara så gudomligt söt så vad månde bliva.
Ser fram mot nästa utställning när jag får träffa er igen//Sylvia
Super grattis Cajsa!!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack Elisabet för ditt grattis. Vi har haft en jättetrevlig helg och träffat många "gamla" bekanta. // Karin
Tack Sylvia för ditt grattis. Grattis till din "gangster" som blev Champion, han är jättesnygg. Nu dröjer det ett tag innan vi träffas, kanske till FMK´s utställning i Båstad? // Karin
Tack Marita för ditt grattis // Karin
Karin
GRATTIS till BIS!
Susanne
Ett stort Grattis till framgångarna i helgen.
//Bodil

Grattis
/Britt-Marie
stort grattis Karin till dina framgångar i helgen:)

Tack Eva, Susanne, Bodil, Britt-Marie och Annki för era grattis. Ja det var en underbar känsla, vår egenuppfödda hane och hans blev BIS. JIPPI!!!!!// Karin
Karin

Stort grttis till Dinis BIS!!!
Gunilla
Gunilla

Tack Gunilla för ditt grattis // Karin
Karin
Grattis till BIS:en
och de andra fina resultaten!!

Supergrattis till BIS på Dina
och till goda resultat på de andra!
Lena

Tack Eva för ditt grattis. Jag hittade inte dig i söndags i Kristianstad, var du inte där? // Karin
Tack Lena för ditt grattis // Karin
Karin

Tack Lena för ditt (och alla i Kalmar) grattis // Karin
Karin
#15 jodå jag var där i söndags, men jag lyckades aldrig haffa dig vid något bra tillfälle. Nästa gång får vi väl boka in en tid 

#18 Vi såg inte dig, trodde inte att du var där. Håller med dig nästa gång bokar vi tid och plats
// Karin
Karin

SuperGrattis till BIS…..Jag visste det!!!!!!!!!
Kram o fortsatt lycka till med kommande utställningar :-)
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Stort grattis till jättefina utställningsresultat.
//Tessan
Ett stort grattis från Eva Västerbotten..

Tack Lena, Tessan och Eva för era grattis. Det kändes underbart att vår egen hane blev BIS // Karin
Karin