Krasivis Andante kull.
Nejmen, så söt och vad fort tiden har gått, underbara båda två
Tack Guardians! Ja, det går så fort med dem så det är inte sant.

Åhhhh så söt Alise är
Alexis ser ut att vara en riktig liten goding 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se
Alise är ju bara så himla bedårande!!! Har jag tyckt sen du visa första bilden på henne!! WOW för en dock söt look!!
Tack Generosa och yadhayezibas! Ja, hon är som en söt liten kattdocka… men springer omkring o härjar gör hon som tur är!

Dom är så söta båda två men Alise är favorit
/Britt-Marie
Jätte söta båda 2,men Alise vart min favorit.Tiden går för fort då man har kattungar i huset.
/Annika

Tycker de är söta båda!
/ Carina
Tack amarula, Annika63 och Kittentotts! Det här är ju min första kull. Det har varit mycket jobbigare stundtals än vad jag trott att det skulle vara. Men glädjen att få se de två små tussarna växa upp till två friska, trevliga, sociala, busiga och matglada kattungar gör att det har varit värt mödan. Jag har lärt mig massor och ser fram emot min nästa kull.
jättefina båda två
Tack Anki!
Det är klar kattnapparvarning på dem bägge, tur att Alise är långhårig ;-)
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Tack AnnaKarin! Men tänk dig henne ihop med en tjusig EXO kille! Det du…..
Men så söta..och vilken bra ögon färg de ser ut att få.. gillar verkligen Alise…men båda är jätte söta!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Så stora de blivit dina "småttingar". Jättesöta fortfarande och lika vackra ögon. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack Marita och Cajza! Jag är så stolt över dem båda!
Dom är så snygga så bägge två.
Ååå, jättesöta bägge två, speciellt Alise :)

Tack Monica för det fina burskynket som du sytt åt Alexis! Han kommer se så snygg ut i det i Danmark.
Tack Sussi och Trini! Roligt att ni gillar de små!

Vad enormt söta de är båda två! MUMS!!

Så fina de är båda två.Lycka till i Danmark
//Sylvia
Tack lovebuffen och tack ophelia! Alexis tackar och säger att han tror att det funkar att bli dansk!
Jättesöta båda två!
Men Alise gillar jag nog mest…:)
Susanne
Tack så mycket Livandas och heliotropes!!
Men vad de växer!!!
, tyckte det var nyss de föddes, min favvo är Alise men Andante är söt han med… ska du behålla Alise själv?? Krama om de båda från mig!!
(samt Lina och Gabbe och Zazzi och…)
Tack Dolleminas! Ja, det är otroligt hur snabbt de växer. Alise kanske blir kvar här men jag har inte bestämt helt ännu. Alexis blev tingad tidigt av en trevlig uppfödare i Danmark så vi har vetat länge att han ska flytta. Men, jag kommer gråta när den dagen kommer….

Jättesöta båda, fast jag gillar bäst alise
Tack nettan! Kram från Elisabet

WoW!!!!
SKITSÖTA och min favvo blir Alise som är GUDASÖT :-)
En keeper va?
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

WOW ….Bettan 
Båda ungarna är helt underbara 
Men Alise….suck..så söt , så bedårande…
Hon måpste väl vara en keeper ?
Om inte kanske detta beror på att det står det Ekerö på henne ?
Vill passa på att önska en trevlig resa för Alexis som skall flytta till Danmark.
P.S..Alise har viskat att hon vill ha en LÅNGHÅRSKILLE när den dagen kommer 
Kramar Mia
// Mia

Oj oj oj vilka sötnosar du visar upp,,,,helt underbara.
//Tessan
Tack Lena! Jag har inte bestämt mig helt vad det gäller Alise. Jag tror…. att hon ska stanna här.
Tack Mia! Alexis tackar för hälsningen!
Alise blir alldeles högfärdig av allt beröm. Om bara hennes näsa var större så skulle det regna in i den….
Jaså, så du vet Alises hemlisar…. Och var ska jag hitta den där LÅNGHÅRSKILLEN då??? Det kanske hon också har berättat?
Tack Tessan!!