Uppdaterad hemsida!
Den här sommaren har bara rusat fram och nu har jobbet kört igång igen. Det blev, som vanligt, kvar många saker som jag tänkt göra men aldrig tog mig för. Nu har jag iallafall uppdaterat hemsidan med nya bilder och lite annat. Välkommen in och titta. Då jag inte har någon gästbok på hemsidan får ni gärna skriva en kommentar i min gästbok här på forumet istället. Försökte även fotografera de fyrfota härhemma tidigare i vecka…som vanligt med varierande resultat. Här en bild av Lilla Bella, som jag tillslut bestämt mig för att behålla.
Ha en skön sensommar!//Malin
Fin sida ! Jättesnygga maskade kissar såg jag med :-) Även tre snygga husisar som såg ut att trivas med livet.
jättefin hemsida som sägs ovan
en fråga bara …är det bara i min dator som en stor del av högra delen på din hemsida är bara ett stort blått fält
blir det så för flera???
kan det ha med att göra att jag har en widescreen???
men i övrigt jättefin med superfina katter

Hej Malin!
Försöker att ha en bra sensommar men det REGNAR ju så f-bannat!
Va fina dina kissar är!Min favvo är din (eller var det makens?)blå Exo kille!
Nu har jag bara en kattunge kvar och det är Rufus PER ns…få se om han stannar eller om det kommer nån som det känns bra att sälja till!
Vi ses i Luleå! Jag har anmält 3 kattungar (Bernard,Bianca och Rufus).
Ha det bra nu!
Heléne
#2 Det var så för mig med, en blå kant till höger, och jag har inte widescreen!

Så fin sida du har med jätte fina katter//Sylvia

Hejsan Malin,
jättefin sida du har, och naturligtvis fina katter.
Det ska bli så roligt att träffas i Luleå, jag ser fram emot det.
Jätte fin hemsida med många fina katter..underbart söta kattungar =))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack för alla vänliga ord om hemsidan och kissarna.
#3 Jo, Xino är verkligen gubbens katt, men de får vara hemma den här gången. Kul också att få se några från kullen.
#7 Javisst blir det trevligt att träffas igen, som alltid.
Ett stort tack också till er som sett detta med den blå kanten på vissa sidor på hemsidan, jag vet vad det beror på och får fixa detta. Det är ju toppen att några utomstående kan hjälpa till så det blir riktigt bra.
En stor kram Malin

Fin sida Malin och jättefina kissar att vila ögonen på.
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~